Gå til innhold

da er jeg kommet hjem fra ul!! :D

Anbefalte innlegg

hei!!

nå har jeg nettopp kommet hjem fra sykehuset!

møtte ei UTROLIG hyggelig jordmor!!

hun tok 7 bilder av babyen ( får visstnok bare lov til å ta 3... )

hjerne, hjerte, blære... alt på plass!! ( også er det bare 1 der inne, heldigvis!! )

fikk høre hjertelyden for første gang også, 155 slag!!

det kom en tåre eller 2... hehe

hun lurte på om vi ville vite kjønn, jeg sa at jeg ville vite, men at pappan er litt i tvil... derfor sa hun ingenting, men jeg kikka for harde livet!!

hun kikket lurt på meg og sa: mamma har vel kanskje en anelse??

jeg svarte noe sånt som: ja... men jeg vet ikke om det er håp eller om jeg tror... hun smilte bare lurt...

babyen ligger ganske godt gjemt bak morkaka, som ligger perfekt til :)

så noe svart og rundt på skjermen, men hva det var, vet jeg ikke... men det var i allefall et kjønnsorgan!!

jeg er jo bare SÅÅÅ nysgjerrig!!

vi var der inne i 40 min, og hun prøvde 3d og 4d for å se om vi kunne se ansiktet godt nok til at det ble et bra bilde, men nurket mitt hadde hendene foran ansiktet.. ( det var der jeg så kjønnet også, men vet jo ikke hva jeg skal se, det gikk så fort!)

kunne se at h*n prøvde på pustebevegelser, drakk fostervann!!

terminen ble flyttet 5 dager, fra 3. desember, til 8. desember, så jeg blir heldigvis her inne sammen med dere!!

nå er jeg myye mer rolig enn det jeg var fra før!!

klem til dere fra lykkelige

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5567739-da-er-jeg-kommet-hjem-fra-ul-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så kjekt:)

Må bare si at da jeg var på ultralyd ville vi også vite kjønnet, det var en gutt, ikke vanskelig å se i det hele tatt, hadde liksom en slags "ting" mellom beina, på en måte en trekant, men så at det var en guttetiss..:) Du får vel en liten jente du da??:D

Hei, så arti å høre. Kan senke skuldrene nå ja. Det er godt. Har gjort det jeg også. Vi fikk høre at vi venteren gutt. Han var så nydelig der han lå å sprella.. Vi fikk termin nesten samtidlig igjen da. En dag etter deg jeg.Glad for at jeg fortsatt ble i desemberklubben ja. Nå tror jeg du venter jente jeg da.. Skal også bestille 3D UL litt senere. Alt er så bra, jeg er i knall-humør i dag!!!

Annonse

Annonse

hehe, mensana..

jeg døøør etter å vite det ennå! sliter skikkelig hihi

skal bestille 3d mellom uke 24 og 28, og DA vet jeg ikke om jeg klarer å la være å vite...

jeg er tvilling (stjernetegn) så det sier vel sitt om nysgjerrigheta mi??

ha en flott dag! og fint at du er kommet hjem fra tur i god behold! (leste innlegget ditt tidligere i dag)

klem!

Gratulerer med en fin opplevelse !!

Vi hadde også en koselig opplevelse i dag, fikk svaret på fostervannsprøven vi tok for 3 uker siden - vi venter en kromosomfrisk gutt !!

Kjempegøy, da vi har jente fra før.

Da vi var på ultralyd med jenta, så mannen min tydelig kjønnsorganet hennes, hvis det er jente ser det ut som tre paralelle streker - var det noe slikt du så, så er det nok en jente :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...