Gå til innhold

fødeansikt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 18 dager igjen til termin, og nar jeg kom til mamma i dag sa både ho og veninden med engang at e hadde føde annsikt..at jeg var hoven og kom nok til å føde snart...

Hva tror dere? noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo da, har hørt om dette fødeansikt-greiene. Jeg har visst ikke det på nåværende tidspunkt, og kommer sågar ikke til å føde foreløpig (har termin i helgen som kommer). De sier at man får større nese og lepper rett før. Men, jeg tror ikke så veldig på sånt. Hvis det er like varmt der du oppholder deg som her på østlandet, så skal du ikke se bort fra at du har fått vann i kroppen også. Men, kanskje de voksne damene har rett i sin spådom ... Får håpe det for din skyld. Lykke til!

Skrevet

Jo jeg har hørt om den teorien før jeg, men vet ikke om det stemmer da....Ingen erfaring på området...enda...hehe

Men du må ha masse lykke til :o)

Skrevet

Har hørt det ja, men synes ofte det faller sammen med feks tempraturen i stedet for jeg..

Har ikke stemt på meg i alle fall.

Skrevet

føler ofte det er de som venter jenter som plutselig får fødeansikt..men det er jo min teori da.!!! men JA fødeansikt er det mange som får...nasen blir briere, mere vann i ansiktet...ja...! mitt ansikt har forandret seg så lite at jeg skylder på varmen når jeg esr forandringer...men et føde ansikt kommer ikke for så å forsvinne..det blir til du føder...

Skrevet

hvor lang tid tar d vanligvis før man føder da hvis man har sånnt fødeansikt?=)

Skrevet

Kjenner noen som fikk sånn "fødeansikt" hovnet opp.

Hun hadde vel ca det 2-3 uker før jenta kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...