Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Jeg vil bare tipse om et utrolig bra legesenter i Oslo. De har gode leger, fellesliste masse ulike spesialister samt en meget kjent gynekolog. Brynklinikken får mine beste anbefallinger.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 bare så dere vet det. er så mange som lurer på gode leger.
cielo *to barns mamma* Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Takk for tips! Men koster det ikke masse penger å gå dit da?? Er veldig opptatt av å finne et godt legesenter, er ikke fornøyd med fastlegen min, og bor fem min unna bryn, så for meg er dette vedig interessant!!
MiniBassen Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 På veitvetsenteret har de flere veldig hyggelige leger! : ) Og ei veldig trivelig finsk jordmor!! : )
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 Dette er et legesenter med fastlege lister, i tillegg til de spesialistene de har der. Jeg har fastlegen min der, og har også gynekologen min der, hun har ul og alt. Har aldri betalt noe i graviditeten. Betaler bare vanlig fastlege pris ellers.
cielo *to barns mamma* Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Oi, da skal jeg høre om de har noen ledige fast-leger der !!
cielo *to barns mamma* Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 Ser de har tre ledige fastleger der, er det mulig å spørre om navnet på din lege? Vil bare ikke risikere å komme til en håpløs en igjen, som han jeg har nå.... Blir veldig takknemlig for svar!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #8 Skrevet 7. juli 2006 jeg har en gammel søt mann, men det er ikke han som følger meg opp. det er en kjempeflink dame. Den du får behøver du ikke å bruke, og så tror jeg de spesialiserer seg på forskjellige ting. Sånn at de andre legene sender deg til dama når man er gravid for hun tar alt med sv.skap og barn. Videre blir du sendt til gynekologen deres hvis man trenger en sjekk. ble dette klarere? Jeg vil helst ikke ut med navn =)
cielo *to barns mamma* Skrevet 7. juli 2006 #9 Skrevet 7. juli 2006 Ok, skjønner det Da velger jeg bare en fra listen der. Takk for svar!
cielo *to barns mamma* Skrevet 7. juli 2006 #10 Skrevet 7. juli 2006 Takk for input men får ikke det senteret opp på lista mi...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #11 Skrevet 7. juli 2006 masse lykke til, du kommer til å trives, samt få deg en overraskelse (svært posetiv sådan) når du ser hvem som er gynekolog der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå