Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 ...utenom kondomerier.. sånn som man smører på for å unngå betente hårsekker. noen som vet? eller er det bare kondomerier som har det?
popkind Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Det vil jeg også vite..... Har aldri hørt om det engang, jeg. Spent
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 hmm..tenker dere på sånn som gjør at det ikke blir rødt å irritert? leste i et blad at man kan bruke Klorhexidin crem,fås på apoteket. å man bruker det til sår rens, så det er ingen som vet at du vill bruke det "der nede". men det funker egentlig gankse okei. men man må smøre seg 2-3 ganger de første dagene.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 glemte å si at jeg ikke husker hva cremen heter. men den inneholder Klorhexidin. så finner de på apoteket fram den riktige cremen.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 du kan også bruke "dildorens".... funker like bra
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Kan komme med ett annet tips jeg:) Jeg har nå brukt baby olje i flere år,,og har aldri vert sår der etterpå. Dere smører ut godt med babyolje så barberer dere,så ta på litt mer om det gjør vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå