Gå til innhold

oi, en rød strek!!!!! ;-) Det er ikke mulig???

Anbefalte innlegg

Herregud!!!! Det her stemmer ikke, på dag 34 i syklusen skal jeg endelig etter 5 år få en rød strek... Nei detta er for godt til å være sant, skal ta en ny test i kveld, og en i morra også! Jeg tror ikke noe på den her, en qr... Har ikke en eneste symtom. ikke en!!! Herreminhatt... Er i sjokk-tilstand. Håper ikke jeg har blitt lurt. Streken var riktignok ikke super sterk, men den var der, og den var rød! Dere hører fra meg senere i dag! Hilsen meg som har sliti så lenge;-) kanskje det endelig er min tur. Og vi som skal ha prøverør i uke 34??? jaja, vi får no se da. tørr ikke ringe å avbestille på noen dager enda! Tror ikke noe på det her jeg

Fortsetter under...

Wow, så spennende!!! Jeg tror nok du er gravid så gir deg en forsiktig gratulasjonsklem!!!!! Men skjønner du er redd for at den skal være falsk positiv. Men jeg har lest på QR sine sider at en strek er en strek, uansett styrke. Det er det røde fargestoffet som reagerer på hcg, så sålenge den har riktig farge så er den en strek. Jeg ville ha tatt meg en tur til legen idag jeg og fått det offisielt.

takk, men jeg tror ikke noe på det! hmm, man skal ta testen med minst 6 timers mellomrom uten å ha vært på do og tissa, jeg tok den med morgenurin, og må hvertfall vente til 4 men skal vente til kvelden jeg. kjøpt meg to flotte nye cb tester. stoler liksom ikke helt på QR testen, hmm, vet ikke hvorfor, men

Annonse

Tusen takk der alle, jammen er dere raske til å få med dere hva som skjer og, hi hi, tusen tusen takk, skal holde dere oppdaterte, men hva med symtomene da? ingenting altså! begynner å få litt ømme pupper, men det er jo normalt, og det strekker litt på venstre side når jeg hoster, men ellers, ingenting. Stivner til hvis jeg sitter rolig forlenge, hmm jaja, tolmodighet ja, det er det jeg skulle hatt litt av...

Jeg er i uke 6 nå.. og jeg merker ikke stort altså! Litt ømme pupper og en rar følelse.. og jo.. jeg har vært forferdelig hormonell..

Men INGEN kunne vært i større sjokk som meg når jeg testa positivt.. jeg nekta å tro på det, så jeg kjøpte en new generation test for å tro på det.. hehehe..

Det er helt normalt.. Kos deg masse masse masse.. også ses vi vel i marsklubben?

Annonse

Gratulerer så masse. sitter å venter på neste innlegg jeg nå hvor du har testet igjen. Håper virkelig den er rett. Dette har du virkelig fortjent.

Deter så motiverende å se at så mange slitere får det til om dagen. Det gir jo håp til oss andre også. : ).

jeg klarte ikke vente lenger enn til fire. Tok CB testen, og den var negativ faktisk. Leste etterpå i bruksanvisningen at man ikke skulle drikke noe særlig i forkant av testen, men herregud, i dag har det jo vært 30 grader, og jeg har bøtta innpå med vann. Så da forholder jeg meg til testen jeg tok med morgenurin, og tar en ny CB i morgen med morgenurin... Huff, tørr jo ikke akkurat å håpe nå da men... Har kjent litt på livmortappen, og den ligger høyt, lukket og bakovervendt myk/hard. blir ikke helt klok i dag jeg. Får ta det i morra

ps hoppa på trampoline med tantebarna mine i dag, og det kjentes ut som hele underlivet skulle ramle ut, så da ga jeg meg kjapt gitt.. Håper ikke det gjorde noe utslag

Nei og nei så leit...

Kanskje det bare er at QR slår ut litt før CB (CB vanlig?) CB digital er litt treigere i reaksjonen???

Men har hørt før at QR testene er no drit. Har lurt flere, og det er kjempedumt og forferdelig for den som opplever det...

Uff og uff!

Håper om du ikke er gravid nå, at spiren sitter ved første prøverør :)

Trøsteklem til deg!

uff, så forvirrende dette er da... Har selv hørt at qr har lurt folk, men legen min og gyn mener at en positiv test ikke lyger, at der er eller har vært en befruktning. Gyn på volvat tegnet opp en kurve til meg med hvordan hcg nivået går opp og ned og slik er det derfor mulig å få først en positiv så en negativ dagen etter osv... så ikke gi opp håpet enda. Så lenge tanta ikke har kommet er der håp!! Men kommer tanta så kan det hende at det dreier seg om kjemisk.... test igjen imorra du! Jeg skal krysse alt for deg at du får positivt imorra. Du fortjener virkelig å bli gravid. Håper så inderlig på dine vegner. Stoooor klem!

Så spennende at jeg nesten ikke klarer å vente på svaret. Kommer til å se hva det står tidlig i morgen så du må holde oss orientert her inne. Jeg krysser armer og bein og sender deg en varm klem uansett resultat.

Tusen takk alle sammen, nå føler jeg meg så dum som la inn det her innlegget når alt sammen viste seg å være så usikkert.

Jeg har ikke fått tanta, og ikke er den på vei heller! Men jeg har en indre stemme som sier at jeg er gravid altså... Gir ikke opp nei, men jeg vil ikke teste før tidligst mandag igjen, hvis ikke tanta har kommet innen da. Jeg har ikke gitt opp håpet enda, og det er kanskje derfor tanta uteblir også, eller rett og slett uteblir fordi jeg venter på den så jeg kan ringe inn mens på riksen, men neida, skal vel ikke få uka nå, og da blir det vel ikke prøverør i uke 34 heller. Grrrrrrrr Blir helt tullerusk av det her.

Har nå superømme pupper da, skikkelig stikkinger altså, så jeg får bare smøre meg med tolmodighet dere... Skal aldri ta QR noe mer altså. Ps likte det innlegget om hcg nivået som stiger og synker, og satser på at det var når hcg´n sank jeg tok de teite negative CB- testene, hi hi

Huff, i kveld da jeg tissa på en ny test, fikk jeg tante rød samtidig, åååååå, er så lei meg, jeg skal aldri aldri skrive inn ett sånt innlegg her noe mer altså, da skal jeg minst være 5 mnd på vei. Føler meg så dum, men jeg fikk to streker på testen. Svaret på den digitale testen jeg tok i kveld var selvfølgelig ikke/inte gravid, og da jeg tok ut testpinnen, var det to klare blå streker, men de skal kanskje bli sånn?

jaja, da må jeg ringe inn mens på mandag, så blir det prøverør på oss dere!!! Ville så gjerne få det til i 12. time men...snufs detta var en kortvarig glede gitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...