Gå til innhold

November: noen som må ta vare på barnet alene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei...=) Jeg blir også alenemor... Var SÅ over raren når vi fant ut om gravididteten..Lovte han å prøve Om jeg var gravid...Klarte det i to dager...Og etter det orket jeg verken å høre eller se han.. HAn vil helst ha 50/50 omsorg...men har vell skjønt att det ikke blir noe av... Er litt spent på samværsorningen ..om vi blir enige... Han skal få treffe å være sammen med barnet..men ikke mere fra min side... Så JEg skjønner hvordan det er å ikke ha en mann å dele gledene med...kunnsten er å la andre ta del i det...Sev omdet på ingen måte blir det samme....Savne ofte å ha mannen i mitt liv ti å holde rundt meg og magen ol..... ;) Det skal jeg gjerne innrømme! Hvor er du fra da?

Annonse

Dere må ikke trekke så raske sluttninger jenter!

Barnet skal få se faren så mye som ønsket... men å ha 50/50 blir mer som å bo i bag enn noe annet...Barnet trenger trygghet--å dette står i fokus..ikke hva JEG (eller faren ) vil og føler/ønsker....... Så da er det bedre å ha ETT sted der man vet man hører hjemme...Så etterhvert når barnet føler seg trygg , kan denne horisonten utvides...=) Er MANGE meninger oom dette... Men dette er det rette for oss nå...Så vil vi måtte tilpasse det etter barnets alder... Må gjøre det beste ut av en slik situasjon...om man vil eller ei..

Så godt å høre! Vi er utrolig priviligerte sånn sett som har msk. rundt oss som støtter og ER der! =) Det er iallefall JEg takknemlig for!;) Selv om pappaen her tar mye ansvar, (er jo selfølgelig glad for det!) ..Men tror vi klarer oss like bra som noen andre for å si det slik....Ingen grunn til å IKKE gjøre det! Lykke til uannsett!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...