Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei. jeg er 28 år og 10+6 på vei.

har bodd i kristiansund i tre år. men kjenner nesten ingen her.

vanskelig å bli kjent med noen synes jeg, kanskje fordi jeg kun har jobbet i korte vikariater på forskjellige steder siden jeg kom hit.

nå er jeg arb.ledig. og da treffer man iallefall ikke nye mennesker.

håper virkelig det blir ett treff eller at noen vil bli kjent utenom det.

sommerklem.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5567231-trenger-nye-venner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg savner også flere kjente i Kristiansund. Flyttet hit for ca.et år siden, og det er som du sier IKKE enkelt å bli kjent med noen. Virker som om alle er så etablert i byen, sikkert fordi de fleste som bor her er oppvokst her?. Savner noen å gå tur med, prate med om løst og fast, og finne på ting med. Jeg er 33 år, og fikk barn nummer to for noen måneder siden. Send gjerne en mail til: [email protected]

Hei jenter.

Det hadde vært koselig å ta et treff neste uke. Jeg er klar jeg! For meg passer det best på tirsdag eller torsdag neste uke, for da er størstemann i barnehage. Mannen min jobber ofte utover kvelden og det er vanskelig med barnepass så det hadde vært greiest på dagtid, men hvis det er vanskelig for dere kan det godt tenkes jeg klarer det likevel. Mannen min får turnusen for neste uke i morgen så da er det lettere å si sikkert.

Annonse

Ja, jeg skal til byen på tirsdag, jenta mi skal på 1 års kontroll. Jeg kan treffes feks kl 12. Passer det? Evt hvor? Jeg kan nok ikke bli så lenge da, ettåringen syns ikke det er så kult med langtidsbesøk på kafe. Men ett treff for å bli kjent er jo trivelig! :)

Flere som har tid og lyst til å bli med?

Tirsdag kl. 12 går bra for meg. Har bare vært på onkel jeg, og der er det jo koselig, men det er som regel veldig fullt og mye støy der på den tiden. Er ikke så kjent jeg, men dere vet kanskje om et annet koselig sted som er litt roligere? Eller vi kan ta med en termos kaffe og "matpakke " og gå en tur ved vanndamman hvis det er fint vær. Der er det jo lekeplass også.Kanskje morsommere for eventuelle barn som er med. Bare kommer med forslag jeg, men er åpen for alt. Tirsdag går bra uansett.

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...