Gå til innhold

Sex og sånt...


T&J fikk baby 7. februar :o)

Anbefalte innlegg

Blir helt matt bare tanken på sex jeg...

Typen og jeg har stort sett bestandig hatt sex hver dag helt fram til forrige uke :-( Jeg er nå 7+0, og er i verdens værste form. Kjempekvalm og dårlig form!

Synes utrolig synd på min kjære no da, håper virkelig ikke at det skal bli slik til termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei...Vet hvordan du har det:)

Vi har ikke hatt sex siden jeg testet pos...... Er nå 10+4....

Synds synd på sambo, men man kan tilfredsstille hverandre på andre måter og...Bare vær utrolig forsiktig med leketøy for deg...

 

Grunnen til at VI ikke har hatt sex, er fordi jeg ikke vil blø og få bekymringer...Har bekymringer nok, og skal derfor til UL neste fredag...

Men etter uke 12 tenker jeg vi skal prøve igjen, for da er den lille på vei opp fra bekkenet....Så da begynner vi prøve sånn forsikitg..MEN jeg har jo hørt at det ikke er noe å bekymre seg for....:)

Vil man ha sex, så ha sex...

Men er man ikke i form til det, så er jo saken helt anderledes...Da må man bare vente til formen er tilbake:)

 

Vet ikke om du ble noe klokere, men

Lykke til....

 

klem jente 77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du syns synd på han??enn deg da? vet selv hvor jævli det er å være kvalm og i dårli form, men sambo syns synd på meg.han får jaggu klare å holde ut en stund.men slapp av.kvalmen går sikkert over om en stund.det gjorde den til meg,og nå er jeg i superform igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte... Er så utrolig slapp. Må sove 1-2 timer så fort jeg kommer hjem fra jobb, deretter ligger jeg for det meste på sofaen fram til legge tid. Så fort jeg kommer i seng igjen sovner jeg som en stein!

 

Var forferdelig da vi var på 1-ukes sydenferie. Hadde sex ca. en gang annen hver dag - jeg orket rett og slett ikke mer da jeg både var kvalm og hadde null energi. Det var slitsomt for oss begge, fordi vi nettopp hadde sett fram til noen lange kosestunder om morgenen etter en hard vår med lange avstander. Og en gang annenhver dag er VELDIG lite for oss. Dette går veldig utover humøret til oss begge. Ikke det at han maser eller noe, men jeg merker godt at det er vanskelig for han. Selv ønsker jeg jo egentlig også nærhet og masse kos nå - vi er jo så lykkelig forelsket og glade for graviditeten.. Hadde jeg bare hatt litt mer energi!

 

Men tror mye endrer seg etter 12. uke. Da er jo som regel kvalmen på retur og energien kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...