Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og vi fikk se den herligste lille baby som lå der og suttet på tommelen og gjespet :) og etter en stund begynte å bokse etter legen som trykte litt hardt på magen!!!! :)

Storesøster og far satt der like stumme og bare smilte begge to!! Og vi fikk flere fine bilder :)

Men knotten var litt for sjenert til at vi fikk se kjønnet.... lå og presset bena sammen!!! jaja... babyen er frisk og fin og vi fikk ny termin den 26.11.06!! bare en dag før menstermin!!!!

Men pga storesøsters lave fødselsvekt så skal vi tilbake på vekstkontroll i begynnelsen av oktober :) håper knotten er mindre sjenert da :)

Ikke så ofte jeg skriver her inne... men dette var en liten oppdatering fra meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5566763-vi-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer. Har selv vært på ultralyd i dag. Han lå å vinka til oss der inne. Det var så koselig å se. Så fikk vi høre at det blir en gutt. Fikk termin 9/12, utsatt 6 dager siden siste UL. Vi har en jente og en gutt fra før, men det er like spesielt hver gang. Blir helt rørt jeg. Går bare rundt og svever i dag!

Gratulerer, så spennende!

Jeg var også på ul i dag og vi har en liten gutt i vente... Har en jente på 16 måneder fra før.

Termin ble flyttet til 9/12, men jeg skal ha keisersnitt så den kommer vel mellom 24 og 30. november...

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...