Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i alle år sagt at jeg ALDRI skal ha barn!! Stakkar mamma har vært skikkelig frustrert for at hun ikke skal få bli bestemor :o) Men det siste 1 1/2 året har jeg tenkt mer og mer på å få barn. Jeg og sambo er nå i 3pp og gleder oss veldig. Rart hvor raskt man kan forrandre mening! Biologisk klokke eller no?...

Uansett, har 3 venninner som har ca 2 mnd igjen på svangerskapet og går rundt med stor mage. Jeg ser virkelig fram til å gå med mage selv. Håper det ikke blir så lenge til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5566690-gleder-meg-til-stor-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Phoebe.

Jeg sa også det at jeg IKKE skulle ha barn,men har en sønn på 2 år og synes det er veldig stas! Vi prøver nå å bli gravide med nr.2 og er i vår 2.pp. Vi gleder oss også veldig til å bli foreldre igjen!

Lykke til!

Det å være gravid er en skikkelig god og herlig følelse!

Gleder meg skikkelig jeg også. Har ingen barn fra før og føler at alle som har barn eller er gravide får oppleve en egen verden som jeg ikke har fått lov til å delta i enda. Jeg blir 29 år i oktober og synes at dette er den rette alderen for meg å bli gravid i, har ikke vært klar før.

Du må ha lykke til:) Jeg gikk over i 4pp idag, så det er en stund til jeg kan håpe igjen..:(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...