Gå til innhold

HMMMM.......

ina:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Superblomst:)

ville bare si at du fik rett.... :)har vært på ul i dag for jeg var så bekymret for at noe var galt og da sa legen at han med 90 % sikkerhet så en tissefant. Å jeg ble så glad for at alt var ok!!! men jeg tenkte at jeg hadde en jente i magen siden jeg har mathias fra før og jeg har tatt noen tester her inne og sett på noe fødsels horoskop og de viste jente. Samboeren min har en gutt fra før som er født 9/5-91. Kanskje er det sånn at kjæresten min lager kun gutter he he :) det pussige var at jeg ikke så svaret ditt før i dag etter ultralyden. Ser du har hatt rett før. Imponert jeg:) Takk for svaret, ha en fin sommer.... PS "Ser" du langt inn i fremtiden??

hei igjen... :) takk for at du tar deg tid til å svare meg! Spennende dette her syntes jeg. Det er ingen selvfølge og menneskerett å kunne få barn så jeg er glad til så lenge jeg kan bli gravid.Mathias kommer til å syntes det blir kjempe stas med en lillebror :) Kan du se om jeg kommer til å føde før eller etter termin? Med Mathias gikk jeg syv dager over termin.

Kos deg i solen og fortsatt god sommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...