Gå til innhold

Anbefalte innlegg

og for en opplevelse. Lå bare og gliste jeg!

Har hele tiden sett for meg at det lå en liten gutt inni der, og det stemte :) Måtte bare stoppe på vei hjem og handle litt blått. Var så vidt jeg klarte å rive meg løs fra butikkene ;)

Og til dere som ennå ikke har vært på ul; gled dere!!! :)

Fortsetter under...

takker og bukker!!

Må innrømme at jeg hadde et ørlite håp og ønske om jente på forhånd, men da jordmor sa at det er gutt ble jeg faktisk ikke bittelitt skuffa engang. Nå er jeg bare kjempeglad for at det er gutt, og at alt så bra ut.

I kveld har han sparka og turna inni der, og jeg storkoser meg!!

Jeg har termin dagen etter deg..13/12 men skal ikke på ultralyd før den 20. juli....Jeg hadde gleda og gleda meg til å komme hjme fra syden - trodde jeg skulle til ultralyd denne uka her eller neste etter hva jordmor sa til meg før jeg dro...men jeg får bare smøre meg med den tålmodigheten jeg IKKE har og vente og vente da....Er så spent..Håper de ser om det er en gutt eller jente...Jeg selv tror gutt, men alle andre sier at jeg får jente...vet ikke helt hvilket grunnlag de har for å si det da men..jaja..:)

Min lille goklomp rører også på seg..kan kjenne den rett som det er jeg! :)

Annonse

grattis med gutten!!

jeg var på ul i går, hadde en helt utrolig flott opplevelse!! fikk ikke vite kjønnet, men jordmora vet det... trur du jeg er nysgjerrig, eller?? sukk....

klarer ikke la være å kikke på bildene jeg fikk med.. babyen min er jo sååå fin, og sååå liten!!

god sommer!!

varm sommerklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...