Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Jeg tror ikke jeg har noen grunn til det, men jeg er så ufattelig sjalu for tiden. Noen som har et godt råd på hvordan jeg kan lure ut en bekreftelse eller noe fra mannen min? Jeg greier ikke si det at jeg er så sjalu. Har aldri opplevd å slite sånn med det. Det kan være nok at det er opptatt når jeg ringer kontoret hans, så blir jeg utrolig redd. Føler meg helt korka for tiden.. Kanskje jeg kan gjøre noe for å glede ham for da kanskje ser jeg at han blir glad... uff.... hormoner sikkert... men fælt og flaut, så nå er jeg anonym
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Hvorfor er du sjalu?... Jeg vet at garvide har en tendens til å bli dette. Erfarer det selv med sammboeren. Hun kan være en plage av og til... men det går fort over. Hun er mest bare sjalu, bare for de jeg ikke er der med henne 24/7... Når jeg vil ut å gjøre litt hobby få blir hun småsur. Er ikke ofte jeg er vekke heller. Ca 1 dag i mnd... (fra tidlig på morgenen til 8 tiden på kvelden).... Der er lang periode for en dag.. men tatt i betrakting at det bare er en gang i mnd... kanskje 2 en skjelden gang, må hun tåle det. Jeg har sluttet med byen og denslaks for lengst. Støtter henne fult der. Men skal du gjøre han glad... tenk litt over hva som er koselig som ikke dere har gjort så ofte i det siste. Bukk et bord på et spiseste og en kino om du orket. Ha en veld bare for dere... tror det funker bra!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Det kan godt skyldes hormoner om du ikke tidligere var av den sjalue typen... Hos meg er det omvendt- her er det barnefaren som er sjalu;) Kanskje det er han som fikk hormonene i dette svangerskapet;) Tror i lengden at det er lettere for deg å snakke med mannen din om det, og om han skulle bli sinna eller såret, får du jo bare skylde på 'hormonene dine':)
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Tror nok menn flest er klar over at svangerskapshormoner kan gjøre oss littegrann irrasjonelle innimellom og aksepterer det, så lenge du er ærlig om hva du føler. skjønner at det er ekkelt å ha det sånn, man blir jo litt usikker når kiloene renner på og man føler seg litt usexy. trøst deg med at du blir deg selv igjen om en ikke så altfor lang stund:)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Jeg synes dere garvide er råsexy.... Må bare smile hver gang jeg ser en stor mage! Hilsen Gutt
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Er nokk vanlig det ja, Er jo det at kroppen forandres og man blir usikker på om mannene virkelig liker den eller kanskje hellere ville värt med en annen "tynn" dame? Og glem ikke hormonene, tankene som bare flyger rundt i hodet og gir null mening:) muggel hjerne blir jo gravide oftest kalt. Du skal nokk se at det går over det og. Nyt tiden du har med mannen nå og vär glad i det minste det er deg han kommer hjem til hvär dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå