Drømmen *Prinsesse23.01.2007* Skrevet 6. juli 2006 #1 Del Skrevet 6. juli 2006 Og stuuuuper inn på 2. tri! ENDELIG!! Er 12+0 i dag og gleder meg til å ta fatt på det lengste trimesteret. Lykke til alle sammen, har vært flott å være her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemus meg ;o) Skrevet 6. juli 2006 #2 Del Skrevet 6. juli 2006 Grattis; kommer etter om 4 uker ) Kos deg i det nye trimesteret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart mor til nr 3 Skrevet 6. juli 2006 #3 Del Skrevet 6. juli 2006 gratulerer så mye. er snart der jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til to herlige gutter Skrevet 6. juli 2006 #4 Del Skrevet 6. juli 2006 kommer om 6 dager jeg oxo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias Emìl Skrevet 6. juli 2006 #5 Del Skrevet 6. juli 2006 Gratulerer sååå mye! kommer dit jeg også om to dager jeg! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #6 Del Skrevet 6. juli 2006 Skal man ikke over til 2. tri når man er 13+0 da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludda Skrevet 6. juli 2006 #7 Del Skrevet 6. juli 2006 Gratulerer,,,,jeg kommer også etter om 5 dager. Det skal bli så gøy å komme videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 7. juli 2006 #8 Del Skrevet 7. juli 2006 Gratulerer så mye, hehe, jeg har 8 uker igjen til jeg kommer:) Men da sees vi kanskje der inne:) Lykke til videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå