Gå til innhold

Etter å ha rådført meg med jentene her inne HOPPER jeg over hit jeg da!! :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oy.. Glemte helt det jeg! :o)

Sal vi se; litt om meg selv ja. Er 24 år fra Telemark. Gift med verdens beste schærste (selvfølgelig) har ingen barn fra før, og gleder oss stooort til førstemann kommer.

Har en liten hund da! :o)

Annonse

Hmmm... Merkelig...!

Rødhette og Drømmen: Jeg har også reagert på at det er mange som tror de er sammen med, forlovet med eller gift med MIN mann...! Er jo så mange her inne som sier at de har verdens beste mann; men han kan da vitterlig ikke være på såååå mange steder samtidig!? Dessuten vet jeg at han er en trofast mann og ikke er noen andre steder enn her hjemme hos meg... ;o) Hehe!

Velkommen til 2. trimester, Drømmen! :o)

Nok en gang er dette uklart, også for meg. Jeg trodde fra uke 13 betyr fra 13+0. Man starter jo ikke fra uke 0+1.

Det er som med alder. Fra man er 13 år, er fra den dagen man fyller 13...!?

Eller tar jeg feil?

Annonse

Man er ferdig med 1. trimester når man har 12 fullgåtte uker, altså 12+0. Man kaller 12+0 til 12+6 for uke 12, eller at man er i sin 13. uke, så det forvirrende for meg oppi det her er egentlig at bim kaller den samme perioden for uke 13...

Er det ikke akkurat det man gjør, begynner på 0+1? Første dag etter at man har fått mensen, er jo 0+1, når man får eggløsning to uker etterpå er man 2+0. Det er litt forskjellig hva man sier, men her inne sier man at man er i uke 13 når man er 12+x, altsådu har 12 fullgåtte uker bak deg og er x dager inne i den 13. uka. Det er jo akkurat likt med år, jeg er 26 år gammel, men jeg er i mitt 27. leveår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...