H_123 Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Noen som har noen tips for hva jeg kan gjøre... Har nyrebekkenbetennelse.. Måtte til legen i går for å få ny antibiotikakur, den første virka ikke no særlig.. Men jeg har fremdeles så vondt.. Orker ikke dette.. Beklager at jeg klager. D stikker sånn i ryggen og i sida av magen. Føler ikke jeg bare kan slenge i meg en haug med paracett heller.. Stakkars baby'n. Blodprøvene og urinprøven så ikke bra ut i går. Er så frustrert..
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har aldri hatt det. men kan det være at en varmeflaske hadde hjulpet??? ikke vet jeg
Thea og Erle Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Har hatt det selv for maaaange år siden og jeg var slått ut i 3 uker. Drikk mye , slapp av og det vil snart bli bedre. Skjønner at det blir veldig annerledes når en har en liten i magen. Blir mer bekymret. Ta kun det legen sier du kan ta av parecetamol. Hold deg unna ibux.
H_123 Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2006 ja jeg får vel bare prøve å ta paracett med jevne mellomrom. Sku ønske de bare la meg inn og ga meg noe som hjalp.. men men får vel si at jeg ikke kan jobbe i kveld da. er vel lurt å ta d med ro! varmeflaske skal prøves!!
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Ta paracet og hjelper ikke det så ring legen igjen..Ikke være redd for å ta paracet.Jeg har vært hos nevrolog og tar pinex forte som skal være ganske ufarlig det også.Ikke så galt som mange vil ha det til..Sliter med ekstrem migrene.
Prins&Prinsessa Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har alt hatt det to ganger nå. I uke 18 og 20. Nå er jeg heldigvis helt frisk. Men det som hjalp meg gjenna de værste smertene (fy f hvor vont det er,nesten verre enn tannverk) var en varmeflaske,en varm dusj,ett varmt bad og en kjæreste som var sammen med meg og strøk meg på ryggen og magen. Hjalp veldig. Men smertene gir seg snart for deg når du har fått pencelin. Men jeg fikk beskjed om å spise paracett om det ble for ille (aldri noe annet) men ikke mer enn 4g i døgnet. Siden du fikk pencelin i går kan du betrygge deg med at du nå er på topp og det vil gi seg. Men gå på labben/legen/jordmor å ta en urin prøve når du er ferdig med kuren. Jeg fikk det på nytt 4dager etter at jeg var ferdig på første kuren. Lykke til! Håper smertene gir seg for deg snart. Føler med deg! *god klem*
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #7 Skrevet 6. juli 2006 Drikk myyyyee!!Stort sett eneste som hjelper synes jeg.Helst appelsin eller tranebær juice.Og jeg mener MYE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå