Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor lang tid det tar fra bestemmelsen til man får prøverør? Er det lang utredning først?

Kjenner meg sliten. Hadde ikke noe valg enn å begynne med å få barn sent i livet. Jeg traff ikke mannen min før sent. Nå tikker klokken fort og det går ikke...Etter exu mister jeg håpet...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5566252-pr%C3%B8ver%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Legen din må sende inn en henvisning til sykehuset, så skal det vurderes, du skal inn til utredning, mannen skal ta sædprøve etc. Dette kan ta en 6 mnd tid, kommer litt ann på hvor du bor etc. Vet at det går raskere på noen sykehus.

Du kan jo se på Volvat og Omnia klinikken, de er jo private og har ikke så lange ventetider tror jeg:-)

Lykke til :-)

Hilsen fra

Hallo!

Ja, man bør jo ha en mann først....:)

Vanskelig å svare helt presis på spørsmålet ditt. I det private tror jeg at du nesten bare kan bestille en time og så er du i gang så fort du bare vil, men der koster det jo litt mer også da. I det offentlige er det lengere ventetid, men eldre søkere kommer fortere igang enn yngre. Her kan det være snakk om alt fra 2-3 mnd og til kanskje opptil 8-9 mnd, også litt etter hvilket sykehus du velger. Tror St.Olavs ligger godt an fortsatt. De hadde ingen ventetid da jeg startet opp, men nå tror jeg det er snakk om noen månder.

Det kan kanskje være en ide å ringe rundt å spørre hvis det er flere som kan være aktuelle for deg.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...