Gå til innhold

Oktober: Rogaland-damer!

Anbefalte innlegg

Heisann - er det noen av dere her?

Mannen min har fått jobb på Forus, så han flytter nedover nå straks, mens jeg og arveprinsen kommer etter i januar. Er det noen som kan si noe om hvor det er fint å bo? Finnes det noe nettsted over hus/leiligheter til leie/salg utenom finn.no? Hvordan er det med barnehagedekning? Ønsker jo å bo i rimelig nærhet til mannens jobb, men det kan vel være både Sola, Sandnes eller Stavanger kommune? Ser sånn ut på kartet i alle fall....

Er det noe aktivt treffmiljø der for dere som har barn i samme alder? Vi har hatt det veldig fint her i Trondheim, møttes hver uke siden før barna ble født :-)) Og siden vi ikke kjenner andre småbarnsforeldre, så ville det vært fint å bli kjent med noen :)

Håper å få høre fra noen, selv i disse ferietider !

God sommer!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5566171-oktober-rogaland-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg bor på Sola. Her er det fint å bo, mange nye boliger på Skadberg. Sjekk eiendomsmegler1 eller notar,. Fint i forhold til jobb på Forus, lite kø. Barnehage dekning tar seg opp, det bygges nye skoler og barnehager her. Helsestasjonen vet mer om barselgrupper, jeg er ikke med i noe, men kan godt utvide horisonten å treffe nye mennesker;) du kan maile meg på [email protected]. Kan ha nesen ute for leiligheter hvis du ønsker det;)

• 2 uker senere...

Hei !

Eg bor på Kvernaland/Orstad de er ca 15/20 min til Forus..

Her bor du i naturskjønne omgivelser ikke så langt til Klepp,Bryne,Sandnes elles Stavanger.

Har tog,buss,3 butikker å 1 bensinstasjon..

Har helsesenter(lege,helsesøster å sport)

Utrulig hyggelig helsesøster. Barselgrupper.

Har nettopp fått en ny naturbarnehage ellers e de 2 andre barnehager her.

Eg gå i en openbarnehage her med koselige damer å herlige unger:-)

Frøylandsvanne ligger her å der er kjempefint å gå på tur.

Masse hyggelige folk.

Du slipper å ligge om natten å høre på by trafikken (for den som ikke liker den)

Ellers kommer eg ikke på noe spes plasser du kan se etter bolig enn finn å zett.no

Lykke til i bolimarkede :-)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...