Mamma til gutt 2.2 Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Var på ul tirsdag, alt vel. Fikk se ei lita spre på 8,3 mm med et bankende hjerte. Krysser fingrene for at den holder seg der i 7,5 mnd til.
jordbærsjokolade Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Å så godt for deg!!!! Hvor langt er du på vei? 6 uker? Krysser finger for deg!
susse Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Så utrolig gøy! (Smilet skulle ha dekt hele siden men det har jeg ikke funnet ut hvordan jeg gjør...) Krysser fingrene for deg Klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Kjempeflott!!!!! Lykke til videre :-)
krysser fingre og tær! Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Så gøy!! Gleder meg til å oppleve det samme.
Stjernemagnolia Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 Så artig da og få se den lille på skjermen. Hadde blitt helt rørt om jeg hadde sett et bankende hjerte på skjermen jeg så jeg tror nok du var enda mere tussete etter å ha sett embryoet på skjermen. Jeg ønsker deg så mye lykke til som det er mulig å få til og ber om en liten (micro) støvfnugg av babystøv om du har noe å avse.? (sparer opp fra så mange jeg kan for å øke dosen og mulighetene mine)
Mamma til gutt 2.2 Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2006 Sender masse babystøv********************************************************* klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå