Beth84g Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 I går kveld lå den plutselig der i senga da jeg skulle opp på do. Og i dag tidlig kom resten. Det var ikke til å ta feil av i hvertfall Håper da det kan skje noe snart. Veit jo at det kan ta lang tid, men jm har jo ment at det er like rundt hjørnet nå og jeg har jo gått her med vondter i tre dager nå. Håper så indelig veslejenta vil ut nå. Hos mamma tok det to dager fra slimproppen gikk til ungen var ute. Håper det er litt arvelig da Hvor lang tid tok det hos dere som har født før???
mamma->Martine Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 legen min sa at når slimproppen har gått, går d maks fire dager til du føder...eller noe sånt...for jeg trodde man kunne gå i opp til en måned...men d stemmer altså ikke:)
1....2.....3 Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Ikke for å ødelegge optimismen her altså, men jeg har gått med vondter i snart tre uker og slimproppen gikk på mandag/tirsdag (husker ikke helt) fremdeles like gravid jeg.....
proud mom Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 naa ble jeg nesten misunnelig... jeg har termin 28 juli ogsaa og vil saa gjerne at dette svangerskapet skal komme til en slutt snart. fredag 14 juli er datoen hvor babyen er fullbaaren...altsaa to uker foer terminen, saa jeg haaper at slimproppen min vil gaa foer den tid. Naar jeg var gravid med foerstemann saa kan jeg ikke huske at det var noen slimpropp i det hele tatt. Og har snakket med flere som heller ikke hadde noen ekstra utflod foer fodselen. Lykke til, haaper at du har en kjempe fin og lett fodsel!
Beth84g Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2006 Er nok veldig individuelt dette, men det er d ett tegn på at noe skjer. Men på tirsdag blir jeg forhåpentligvis satt i gang hvis ikkeno har skjedd innen da. Krysse fingrene... Ja jeg veit jeg sniker i køen,men babyen min er stor den nå!!! Skal jeg gå til termin vil hu bli over 5 kg og det er mye baby for ei lita dame på 160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå