Gå til innhold

Tusen takk for hyggelig treff!

Anbefalte innlegg

Var et kjempehyggelig treff på Egon i går, kjempesøte jenter med mage! :) Gleder meg allerede til neste, synd jeg ikke kan i juli, men kommer sterk tilbake i august! Håper det ikke blir mareritt på dere etter gåsehud praten;) Ler. Ha en fortsatt god sommer så ses vi snart!

(klem fra henne i den rød prikkede toppen)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5565989-tusen-takk-for-hyggelig-treff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vi var en gjeng som møttes i Oslo, om du bor i byen så er du jo hjertelig velkommen til neste treff, bare følg med på BIM treff siden. Om ikke, gå inn der uansett og se etter, er kanskje treff i din by! :) Ellers kan du jo oppfordre til et treff selv, er kjempehyggelig! :)

Likeså Bekkeblom, det var et veldig hyggelig treff med en morsom og glad gjeng og jeg gleder meg allerede til neste ...selvom det er usikkert om jeg kan komme:-) Skal si du hadde mange gode historier på lager hihihihih, men det skal vel mere til for å skremme nattesøvnen fra oss. Vi gleder oss til flere historier:-)

Ha en superduper sommer så lenge så snakkes vi på neste treff!!

Klem fra Sisseline med bananasplitten:-)

Ja det var veldig hyggelig!

Fortalte historien din, bekkeblom, om gjenlivning/parkeringsbot til noen venner, og de kom med en smart innvending : det er ikke lov å frastå fra å hjelpe til om noens liv står i fare, dermed kan dere anmelde parkeringsvakten! Og ellers så hadde det jo gjort en glimrende avisoverskrift... ;)

jaja..

Der får kose(?) dere i varmen, så sees vi etter sommeren!

Tette

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Ja, det var kjempekoselig å se dere!

Flotte mager hadde dere også!

Skal vi bestemme oss for hvor vi skal treffes neste gang slik at jeg kan få lagt det inn på treff-siden?

Klem fra hun andre fregnete som heter Mette, var jo faktisk to av oss der!

Annonse

Hei! nei klart det ikke er lov, men de var 2 som drev på, så han gjorde ikke noe galt i den forstand, uansett så blandet jeg meg ikke borti akkurat det.. Mannen fikk hjelp. men tror ikke vi skal diskutere det mer her inne, heller hyggelig babyprat! :) Gleder meg til neste gang! Nå er jeg glad for helg, fy søren jeg har blitt hoven i beina! Har dere det? Er litt rart.. Er liksom så gravid nå;)

Å så deilig da!! - med spark!

Jeg kjente masse boblegreier på siden av magen, nesten v ryggen, da jeg lå på siden i overigår...morsomt! Men er så diskre at jeg nesten føler jeg innbilder meg det, men jeg gjør jo ikke det... :D

Vi ser deg i August, da, det er jo ikke lenge til det heller.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...