* Zoë * Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Endelig kan jeg også kalle meg høygravid! HURRA! Jeg var redd for at de siste dagene kom til å bli lange, men så brant nabohuset (vegg-i-vegg med vårt!), og tiden fløy av gårde skal jeg si dere ;-) Nå er jeg lykkelig og høygravid med et hus som lukter brent bål og sitron.
Aga:-) Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Leit å høre om nabohuset, det er jo forferdelig når slike ting skjer. Likevel: Gratulere med dagen, det er stas at vi nå kan få barnet vårt ganske så når som helst;-)
lille trollet og mamsen Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Hei! I morgen er det min tur også, gratulerer med dagen. Tenkte jeg skulle unne meg noe ekstra i dag dagen før dagen liksom. Skal ta meg en tur til frisøren og det kan jeg love deg er lenge siden. Jeg skal ta en hårkur så det blir godt med litt hode massasje. Trist med nabohuset.
1....2.....3 Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Grattis! Nå kommer tiden din til å fly kjempefort! (Syns det var i går jeg selv rundet det magiske tallet)
PAVEEL Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 hihi... det er jeg og:-) ser vi har termin på samme dag:-) din første el?
PAVEEL Skrevet 6. juli 2006 #7 Skrevet 6. juli 2006 til anonym. når du har 40 dager igjen regnes du som høygravid:-)
annlee Skrevet 6. juli 2006 #9 Skrevet 6. juli 2006 Gratulerer til deg:) Jeg er høygravid idag jeg også... Tiden flyr så fort atte:)
* Zoë * Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. juli 2006 Grattis til dere andre som også ble høygravide nå nylig! Jippi: Dette er mitt andre barn. Jeg har en gutt på to år fra før. Enn du?
PAVEEL Skrevet 7. juli 2006 #11 Skrevet 7. juli 2006 samme her også. el han ble to år 28.mars da:-) blir spennende dette:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå