Gjest Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Eg gjekk i byrjinga av svangerskapet ned ca 7,5kg pga kvalme. Kvalmen gav seg fint rundt veke 14, no er eg i veke 22 og har ikkje gått opp noko som helst. Ikkje det at det gjer noko, her er det mange nok kilo frå før, men eg vert jo likevel litt bekymra, bør ein ikkje leggja på seg eitpar kilo i all fall innan denne tid? Sist eg var hjå jm og sa eg hadde gått ned så mange kilo så reagerte ho litt, kvir meg litt til å gå tilbake og ikkje ha gått opp noko som helst, eg slankar meg jo absolutt ikkje. Går mykje i saftis, grillmat og karamellar for tida .. ikkje akkurat slankemat ..
akt80 & Sara Emilie Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 babyen tar det den trenger den. du merker før den om du er underernært:) er selv i uke 34 og har gått ned 4 kg, fått masse skryt fra lege jordmor og gynekolog:D
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Takk! Fint å høyra Eg syns jo faktisk eg er litt flink som ikkje går opp. Er no i veke 23 og har gått ned enno ein kilo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå