Gå til innhold

Oktober: Ang stelleveske...

*mamma til prinsesse vil ikke*

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ny vogn og er så usikker på om jeg skal kjøpe ny stelleveske til vogna (har aldri likt den jeg har fra før) eller om jeg skal droppe det...

Bruker dere stelleveske enda, eller har dere gått over til vanlig (dame)veske?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5565494-oktober-ang-stelleveske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjelden jeg bruker stelleveska nå, ja. har emmaljunga sin og den er jo svær som et hus! Bruker den kun hvis vi skal langt bort og jeg må ha med skift, mat og dilldall.

Ellers bruker vi bare en gammel veske jeg hadde liggende her hvor jeg får plass til bleier, våtservietter og en flaske. Holder mer enn nok!

Jeg har droppa min. Bruker barnehage sekken hans når vi skal ut. Bruker av og til min veske. Har plass til ett par bleier, noen leker og en flaske vann.

Hadde brukt pengene til en større veske til meg selv hvis jeg var deg:)

Vi har Teutoniavogn med tilhørende stelleveske og har vært kjempefornøyd med den, har brukt den kjempemye. Men de siste ukene har vi bare pakka det vi trenger i en liten sekk (hun har fått seg en knøttliten knallrød pumaransel:)), orker ikke å dra på stelleveska lenger siden vi ikke bruker den. Snuppa nekter plent å legge seg ned for å skifte bleie så her går det i de minste Up&Go bleiene. Så jeg tror jeg hadde gått for å kjøpt meg noe annet enn ny stelleveske ja:)

Eg har BabyBjørn stelleveske og er veldig fornøgd med den sjølv om den er stor. Guten elskar å leika med den, vippar lokket av og på og klartrar på den. Han kan leika lenge med den. Eg brukar setlleveska kvar dag, det er jo så mykje som må vera med når me skal ut; mat, drikke, bleier, våtserviettar, klesbytte, smikke, leiker osv..............

Eg hadde ikkje klart meg utan.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...