Gå til innhold

JEG FIKK INNVIGLET KEISERSNITT !!!!!! =D=D=D=D=D=D=D=D=D

Anbefalte innlegg

JEG FIKK INNVIGLET KEISERSNITT !!!!!! =D=D=D=D=D=D=D=D=D

Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippi !!! Endelig er dette "styret" over og jeg har fått avgjørelsen ! Det blir ks på meg, 31 august 2006 ! Legen var UTROLIG flink og stilte ingen andre spørsmål annet enn at jeg var sikker !!!

Jeg begynte å forklare meg og da sa han: "Vet du ? Du trenger ikke si noenting du, for dette bestemmer du HELT alene :) "

Så utrolig deilig, har termin 14 september, så da kommer nurket litt før, men det går jo bra ! Fikk sett på ultralyd at alt var bra og størrelsemessig heeelt normal !!!

Jeg fikk plukke dato selv og når det var gjort ønsket han meg bare lykke til ! Det gikk utrolig fort og smertefritt ! Utrolig deilig !!!

Sukk så glad jeg er !!! WOOOOHOOOOOO !

Fortsetter under...

man trengte ingen annen grunn enn at dette var det man ville, nå kunne han lese journalen min hvor det står at jeg har gått i terapi hos gaiajordmødre og lege + jordmor (lokal) under hele svangerskapet, alle disse personene anbefalte meg ks ! Kan jo ha vært noe av saken !!!

Kan hende han utifra papirerene "på forhånd" hadde bestemt seg før jeg kom inn, tipper han leste de før jeg kom inn !

=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...