Gå til innhold

September: Væske....


Gjest

Anbefalte innlegg

Og så kom væsken for min del! Var hos jordmor tidligere i dag og fant ut at jeg hadde lagt på med 4 kg i løpet av den siste uken!!!! Føtter og ben er som tømmerstokker etter de siste varme dagene. Men, men! Er ellers i toppform og liker egentlig varmen. Jordmor trøstet meg i alle fall med at det sikkert kom til å gå opp og ned, og at jeg ikke kom til å legge på meg 4 kg hver uke fremover... heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Jeg har også begynt å få ødemer/vann i kroppen. Slitsomt, og hendene mine er nummene og vonde. Prøver å drikke mye vann, litt vanndrivende te, og alkoholfri øl. Det har faktisk hjulpet litt. Samtidig som jeg er forsiktig med salt.. Kan anbefale et bad i varmen da.. Deilig å være vektløs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har heldigvis sluppet unna væske i kroppen foreløpig, men ser ut som denne varmen har tenkt å fortsette en stund, så jeg blir ikke overrasket om det plutselig kommer litt vann i kroppen.. håper det ikke er for plagsomt da! lykke til videre i sommervarmen

. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk MYE! Jeg vet det går omtrent "rett gjennom" så man løper til og fra do som en gærning, men det er det eneste som funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...