Gå til innhold

Titter innom idag jeg..........

Anbefalte innlegg

En stund siden jeg har vært innom her nå. Blir liksom ikke helt det samme når en ikke er i prosessen. Men det nærmer seg oppstart igjen nå, bare tanta kommer. Den har med å melde sin ankomst idag etter skjema. Da blir det spraystart mot slutten av måneden, og uthenting i uke 34/ 35.

Starter opp igjen med ny frisk etter et mislykket forsøk i mai. Spennende.

Kjære kjære Lenn. Leit å høre at det ikke gikk så bra på dette forsøket heller. Føler med deg. Ikke mist motet. Nyt sommeren og hent deg inn igjen.

Mutya: august blir en spennende måned. Krysser fingrene for at fryseeggene dine sitter som støpt. Snakkes mer etter ferien vi to :-)

Ann-Ch: alle gode ting er tre!!!

Smilet:) vet du er på ferie nå, men vi satser på at august blir en svært fruktbar måned.

Embarazada; håper formen er bra. Kos deg i sommer med spiren(e) din(e). Vet du satte inn to, er det fortsatt to der inne????

Og alle dere andre som venter på oppstart; vi hørs mer etter hvert som vi starter opp prosessen.

God sommer alle søte tapre jenter.

masse klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5565254-titter-innom-idag-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lillemor

Er på ferie om dagen,men er hjemme innimellom for å vaske klær osv. Må stikke innom her og sjekke hvordan det går. Ikke mye gladmeldinger om dagen.

Jeg nyter iallefall sommeren for fullt med soling,bading og ikke minst kald øl. Kan jo nyte det med god samvittighet nå:-)

Starter opp med soneterapi i løpet av neste mnd og så er det spraystart i beg. av sept.

Håper virkelig det klaffer for oss alle da. Kommer til å følge med på oss alle som må igang igjen.

Vi hørs.

Fortsatt god sommer alle sammen.

Klem fra

Kjære Lillemor!

Har skrevet et eget innlegg til dere, men måtte bare titte inn og takke for fine ord! Det er så uendelig rørende at helt ukjente personer tenker på meg og føler med meg....Jeg setter utrolig pris på det!

Ha en riktig god sommer-ta vare på deg selv!

Stooor klem fra

Vi er jo ikke helt ukjente da. Føler jeg kjenner nesten alle her inne. Vi følge jo hverandre i den mest spennende prosessen i livet omtrent. Samt oppmuntrer hverandre, og trøster hverandre bedre enn noen andre kan gjøre. Det er jo fordi vi her inne vet hva de andre går gjennom, og kjenner skuffelsene, og håpet, og håpløsheten vi av og til føler. Så helt ukjente er vi jo da ikke, selv om vi ikke kjenner hverandres navner.

Ta vare på deg selv med. Håper det klaffer for deg neste gang.

Mange gode klemmer :)

Nei du har jo egentlig rett i det....vi "kjenner" jo hverandre gjennom nick, men skulle virkelig ønske jeg hadde dere i nærområdet. Savner ofte en venninne som skjønner meg 100%........ Alle venninner stiller opp og er fantastiske, men det er liksom noe annet med dere.....

Dere vet på kroppen (og sinnet) hvordan dette er.........

Glad jeg har deg og dere andre her inne:o)

Klemmer fra

Hei Lillemor; og Mutya - og Ann-Ch og Smilet og Lenn - og alle dere andre fantastiske jenter på dette forumet!

Her er alt bra! De to eggene ble til en spire! Vi har sett en fostersekk til på UL - men den utviklet seg ikke videre.

Men - helt herlig - det lever en fin liten spire inne i meg!

Pga abort på det første forsøket vårt har jeg fått kjempefin oppfølging med 4 UL allerede ( er 8+0 i dag)

Var på UL i går og da var spiren 16 mm fra hode til rumpe, hjerte dunket som bare det og gynekologen pekte ut 2 armer, 2 føtter, hode og rygg for oss. En utrolig opplevelse! Nå har vi sett liv der inne 4 ganger ( 5+6, 6+1, 7+0 og 7+6) og jeg kjenner at bekymringene begynner å slippe taket. Virker som den lille spiren og kroppen min liker hverandre; så nå håper jeg det varer helt til midten av februar.

Formen er fin, litt kvalm i perioder - men ikke i nærheten av å spy. Litt ekstra sliten ( glad jeg er sykemeldt) , og ømme pupper ( de er jeg glad for - for de bekrefter på en måte at spiren vår koser seg der inne)

Alle "besteforeldre" har fulgt denne prosessen fra egginnsettingen, og nå skal vi snart fortelle det til min samboers to barn også ( 7 år gamle) Gleder meg masse til det - de har ønsket seg yngre søsken , så tror de kommer til å juble.

Savner dere her inne på forumet, er så mye mere omtanke her enn inne på 1.trimester; titter derfor innom her med jevne mellomrom.

Lykke til utover høsten jenter!! Følger med dere!

Annonse

Tuuusen takk for at jeg ikke er glemt!

Hvis dere ANER hvor mye det betyr, å bli nevnt i slike sammenhenger..

Jeg kommer tilbake jeg, i august! Må bare prøve å la ferie være ferie, det ble litt mye på meg en stund..

Klem til dere alle søte damer! Dere er i tankene mine hver dag, å det er ikke noe jeg bare sier!

Hei vennen.

Ingen blir glemt vet du............

Jeg fulgte med deg tidligere i sommer. Dessverre, får jeg vel si, skal vi følge hverandre i august også :-) Håper det går bedre med oss da. Godt å ha "gamle kjente" rundt seg videre også. Håper at alle i august klubben kan havne videre i 1. trimester...........

Men første er det ferie. En uke i Danmark, så to uker rundt om i Norge.

Det skal bli godt.

Snakkes i august.

Klemmiss :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...