Gå til innhold

Hvis man har en SA i 8. uke,går slimproppen først? Vær så snill og les!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det kom plutselig en stor klump med slim, på størrelse med tommelneglen, som lignet veldig på slik slimproppen var forrige gang jeg var gravid. Kan det være at livmormunnen holder på å åpne seg, og at jeg kommer til å få en SA?

 

Eller er det vanlig at det kan komme så mye slim på en gang? I så fall, hva kan det komme av at det plutselig kommer en slik klump med slim?

 

Jeg har ikke blødd noe... Men likte ikke alt det slimet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt om mange som har opplevd at det kommer klumper med slim, men kan ikke huske at det var i forbindelse med SA f.eks.. Tror nok at du bør ringe legen om du er usikker.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig å få en del mer utflod når man er gravid. Dette fordi celleavstøtningen fra skjeden og livmortappen øker, de døde hudcellene kommer altså ut som utflod. Jeg har selv opplevd litt klumpete utflod denne gangen (mener jeg hadde det da jeg gikk gravid med førstemann også), uten at jeg har tenkt så mye over det. Da slimproppen gikk med meg i forbindelse med vannavgang med førstemann, kom det blod-blandet slim, og det vil vel nesten alltid komme litt blod kort tid etter at slimproppen har gått. Jeg hadde altså ikke bekymret meg om jeg var deg, men om du er engstelig, så ta en telefon til fatslegen din :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...