Gå til innhold

Forferdelig hos Jordmor idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor for første gang idag, siden legen min har ferie tenkte jeg at jeg skulle gå til jordmor i stede... Skulle jeg aldri ha gjort. Ho var en urgammel dame som bare klagde på alt jeg sa og gjorde. Urinprøva mi var helt ubrukelig for den var jo tatt på helt feil måte (... visste ikke det gikk ann å ta urinprøver på så mange forskjellige måter jeg...)

Og jeg har under hele svangerskapet hatt vondt i ryggen, men i følge ho var til og med det feil. Hadde ikke ryggsmerter, men bekkenplager... Det kunne ho finne ut uten i det hele tatt å ta på meg. Vet jo selv hvor jeg har vondt!! Har nemlig overhodet ikke vondt i bekkenet....

Uansett hva jeg sa satt ho å himla med øya. Og jeg følte meg sååååååå liten... Angrer på at jeg dro dit!!

Ja,ja... fikk jeg ut litt aggresjon. He,he:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i den kjerringa. Noen jordmødre er som om de kommer fra en annen planet :) Var i praksis på barsel når keg gikk på sykepleien, ble helt stum noen ganger av hva noen jordmødre sa og gjorde. Mange har ur gammle holdninger.

Skrevet

kan man bytte jordmor? om du bor i byen, eller har fler jm der du bor bør du da kunne få bytta:-)

Skrevet

Fy søren. lurer på hvordan sånne mennesker kan få ha sånne jobber. Er nok mange som kunne tenke seg hennes stilling..

Skrevet

Hvis det er mulig å bytte jordmor, anbefaler jeg deg det. Jeg har hatt en veldig grei og forståelsesfull jordmor, jeg har nesten gledet meg til å komme dit! Jordmødre har jo litt bedre tid til deg enn legen, og ser på litt andre ting.

Skrevet

Takk for litt oppmuntring fra dere alle;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...