Barbarosa Skrevet 6. juli 2006 #1 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei! Jeg er nokså ny her, men 7+1 i dag. Jeg er så kvalm så kvalm og det er verst om kvelden. Svært få måltider som får bli i magen... Jeg husker jeg var så kvalm at jeg var sykmeldt forrige gang jeg var gravid. Da mener jeg at det ikke gikk over før 15-16 uker. Hvordan er det for dere som har vært skikkelig kvalme - når går det over? Ønsker meg å kunne telle ned og glede meg til formen er bedre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillefrk Skrevet 6. juli 2006 #2 Del Skrevet 6. juli 2006 har spydd som en oyoy de siste 3 ukene, men nå går det bedre (11 uker) ta kosttillskudd, og trøst deg med at babyen får det den skal! Det er verst for deg. finn noen ting som du har lyst på og spis det. Det kommer til å gå over! De mammaene som er mye kvalme først får visst ofte flotte svangerskap etterhvert... var det sånn for deg? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #3 Del Skrevet 6. juli 2006 Les innlegget: På tirsdag så skjedde et mirakel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbarosa Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juli 2006 Hehe takk for svar. Leste innlegget om miraklet og begynte å telle..... Forrige gang hadde jeg ikke så mye alvorlige plager etter at kvalmen ble bedre, men etter så mye ubehag er det ikke så farlig med sure oppstøt, tett nese, ikke gå på do etc etc.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå