-Juno- Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Sitter her og skal til med husarbeid og vindusvask, men finner ikke overskuddet!! Har lett under senga, i skapet, ja over alt! Men den er borte gitt:-/ Hvor finner jeg den mon tro? Har lyst til å komme i gang, men klarer liksom ikke! Noen tips til å få ræva mi i gir mottas med takk! :-O
Bompibjørnen *født* Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Det samme har jeg lurt på... energien min ble borte for meg for en ukes tid siden..har ikke sett den siden.. de er nok på sommer ferie alle energiene... Jeg pleier å vente til klokka er ni om kvelden... da får jeg et lite snev av energi som varer et kvarter ca.. rekker jo litt på den tiden... hehehe... Men lykke til!! Du får prøve å tenke på hvor fint det blir når du er ferdig..så kanskje du får litt ekstra styrke...
kevin+oscar Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 deler av min ei:-) trenger ikke så masse idag.... kun små ting som må gjøres... dele dele dele dele dele dele :-)
mandy Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 I vår familie bruker vi å samles og vaske like før baby kommer. dvs jeg selv søsteren min og mamma. Da tar vi en rundvask og gud så mye lettere det går.. Vet at ikke alle har mamma og søster rundt seg, men venninner kanskje?
-Juno- Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2006 Hehe, har lett og lett etter det derre overskuddet, trodde kanskje at sambo hadde gjemt det inni en av morellene, så jeg spiste opp alle sammen, jeg! Men der var det ikke gitt! Bor over 60 mil fra familien, så ingen hjelp å få der:-/ Og venninner, på ferie, og på jobb, samt at 2 andre også er gravide! Så da er det meg selv igjen, da! :-/ Trenger ikke hjelp, liker å gjøre slikt selv, sære meg:-) Men et dytt i rumpa, det er det jeg trenger, hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå