Gå til innhold

hva gjør jeg nå????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er gravid i 9 uke. er 22 år har et barn på 3 fra før. jeg har levd sammen med en psykopat rett å slett, da jeg fant ut jeg var gravid ville han beholde barnet, vi har kranglet veldig masse med hverandre å han kaller meg diverse ting å tang, han har kommet med knyttneven opp i ansiktet på meg foran ungene(han har også en fra før). han har dyttet meg å slikt før,men på søndag klikket det for han å jeg fikk jeg noen slag å spark, føler at det eneste som hjelper meg for å bli helt kvitt ham er å ta abort, for jeg tenker på hvordan barnet vårt vil få det hos han... tenk at han gjorde det når han visste jeg var gravid. hvordan far vil han være? hjelp meg...

Fortsetter under...

Kom deg unna han, la ikke barnet ditt vokse opp hos en mann som slår! Dersom du beholder barnet du bærer, så gjør det du kan for å ha foreldreretten alene!! Har han foreldreretten til barnet han har fra før?? Stakkars barn som må oppleve at far truer og slår mor. Har han slått og sparket en gang, gjør han det igjen, da må han få profesjonell hjelp. Men du, du må bare komme deg unna! For både din og barnet/barna dine!

Mannen må jo være helt syk, og han er jo en fare både for det og barnet/ barna. At han har truet med knytteneven i seg selv sier jo en del, og at han til og med har gjort det foran ungene og det han gjorde på søndag er totalt uakseptabelt og skremmende.

Jeg håper virkelig at du går fra denne mannen!!! For din egen og barnas skyld. Dette SKAL IKKE FOREKOMME. Og det vil jo helt sikkert bare blir enda verre enn det allerede er, når han til og med gjør slikt når du er gravid!!! Ikke det, det er totalt uakseptabelt uansett om du er gravid eller ikke, er bare om mulig enda mer skremmende at han gjør det nå.

Skjønner godt visst du velger abort i denne spesielle situasjonen. Jeg håper det aller beste for deg uansett. Tenk hvor mange snille og gode gutter/ menn det finnes der ute. Du fortjener så mye bedre. Ønsker degl også lykke til visst du beholder barnet. Håper du lar oss vite hvordan dette går, og at du spør og får svar fra oss andre her inne visst du trenger hjelp. (Selv trykket jeg meg inn her ved en feil, men jeg vil inn her igjjen for å se hvordan det går med deg).

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...