2nj♥ Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Tenkte jeg kunne gi meg selv litt dårlig samvittighet her......hehe... Burde absolutt trent litt mer (eller bare trent litt i det hele tatt) ja. :-( Hva trener dere?
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Tre-fire ganger i uka... Om jeg ikke reiser bort eller at det er noe spesielt som gjør at jeg ikke får trent.. Men da gjør jeg noe annet som regel som får pulsen litt opp..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 har nesten ikke trent i somer, orker liksom ikke i dennvarmen. MEn har tenkt å svømme litt utover sommeren og høsten. Bra for ryggen og bekkenet:) Ellers er jeg jo i aktivitet hele tiden . Ligger skjelden på sofaen...
Chiquita Bananas Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 jeg ligger i hardtrening..... trener munnen min til å takle å spise all maten jeg trøkker i trynet ;o) Men siden kvalmen er borte og halebeinet har bedret seg så har jeg begynt å gå turer med hunden uten å ligge strøken et par dager etterpå... Trening på helsestudio venter jeg med.....må komme meg i aktivitet, mens jeg kan så jeg kan stabilisere vekta....
Nicita73 Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Går eller sykler en tur hver dag, men kjenner det begynner å bli tyngre nå, med pusten og at jeg får litt "vondt" i magen om jeg går for langt.
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Trener hver dag, men så lenge det er pinglete bekkenløsningsøvelser og veldig korte gåturer er det vel ikke så mye å skryte av. Greit å holde seg bittelitt i form med tanke på det arbeidet som venter på slutten av graviditeten:)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. juli 2006 #7 Skrevet 6. juli 2006 Er sykelmeldt slik at ikke bekkenet blir verre.. og trener derfor hvar uke dag.. Svømmer intensivt 1 time mand,ons og fredag og på tirs og tors trener jeg først styrke ( kinesis) også svømmer jeg minst 15 min etterpå.. Håper dette kan holde bekkenet i sjakk ;=) kan ikke gå noe særlig i detr hele tatt uten smerter,så da får vi trene isteden :=)svømming er genialt når man kommer inn i flyten :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå