Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg kunne gi meg selv litt dårlig samvittighet her......hehe... Burde absolutt trent litt mer (eller bare trent litt i det hele tatt) ja. :-(

Hva trener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre-fire ganger i uka... Om jeg ikke reiser bort eller at det er noe spesielt som gjør at jeg ikke får trent.. Men da gjør jeg noe annet som regel som får pulsen litt opp..:)

Skrevet

har nesten ikke trent i somer, orker liksom ikke i dennvarmen. MEn har tenkt å svømme litt utover sommeren og høsten. Bra for ryggen og bekkenet:) Ellers er jeg jo i aktivitet hele tiden . Ligger skjelden på sofaen...

Skrevet

jeg ligger i hardtrening.....

trener munnen min til å takle å spise all maten jeg trøkker i trynet ;o)

Men siden kvalmen er borte og halebeinet har bedret seg så har jeg begynt å gå turer med hunden uten å ligge strøken et par dager etterpå...

Trening på helsestudio venter jeg med.....må komme meg i aktivitet, mens jeg kan så jeg kan stabilisere vekta....

Skrevet

Går eller sykler en tur hver dag, men kjenner det begynner å bli tyngre nå, med pusten og at jeg får litt "vondt" i magen om jeg går for langt.

Skrevet

Trener hver dag, men så lenge det er pinglete bekkenløsningsøvelser og veldig korte gåturer er det vel ikke så mye å skryte av.:) Greit å holde seg bittelitt i form med tanke på det arbeidet som venter på slutten av graviditeten:)

Skrevet

Er sykelmeldt slik at ikke bekkenet blir verre.. og trener derfor hvar uke dag.. Svømmer intensivt 1 time mand,ons og fredag og på tirs og tors trener jeg først styrke ( kinesis) også svømmer jeg minst 15 min etterpå..

Håper dette kan holde bekkenet i sjakk ;=) kan ikke gå noe særlig i detr hele tatt uten smerter,så da får vi trene isteden :=)svømming er genialt når man kommer inn i flyten :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...