Gjest Skrevet 6. juli 2006 #1 Del Skrevet 6. juli 2006 Helt utrolig, jeg har vært gravid to ganger før, men slike ting går liksom litt inn i glemmeboken likevel... Fikk vite i går at jeg er blirr gravid igjen, uplanlagt denne gangen, og er fortsatt ikke helt over sjokket. Føler meg ikke gravid i det hele tatt og har ikke noen symptomer enda i hvertfall. Når dukket de opp hos dere? Er vel ca 4 uker på vei tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandnes Skrevet 6. juli 2006 #2 Del Skrevet 6. juli 2006 litt ekstra trøtt ellers ingen symptomer. Jeg er 5+6 på vei. Håper det er normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvemerjeg? Skrevet 6. juli 2006 #3 Del Skrevet 6. juli 2006 Gratulerer....tror jeg...Håper du får en glad-følelse over graviditeten når sjokket har lagt seg. Kjenner deg igjen fra DinBaby, kan det stemme? Jeg begynte å bli vanvittig trøtt i uke 5-6, ca. og fikk større pupper da, men ikke spesielt ømme. I uke 7 begynte jeg å bli veldig kvalm, svimmel og vondt i hodet. De to siste dagene nå har jeg heldigvis ikke vært så kvalm. Jeg kjente stikninger i livmorbåndene allerede i uke 5. Ja, det er rart hvordan man glemmer fra tidligere graviditet. Er 9+3 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #4 Del Skrevet 6. juli 2006 Jepp, er aktiv på DB, har ikke "fortalt" det der inne enda da. Jo, det synker gradvis inn og jeg kjenner at selv om det passet ekstremt dårlig nå så er jeg likevel litt glad, hvordan kan man ikke være det? Et nytt lite liv som vokser i magen jo :-) Leste på uke 4 og 5 i går før jeg la meg og ble ganske rørt, allerede et lite menneske der inne jo! Vet jeg var kvalm begge de to andre gangene, men husker ikke helt når det startet. Håper jeg slipper unna det denne gangen! Har ikke tid nå, hehe... Og brystene kan bare våge seg å vokse mer! Takker for svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå