Gå til innhold

HURRA! HURRA!

Dingeling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei..

legen min søkte for meg når jeg var i uke 5 og noe siden jeg skal til duotest så ville jeg tidlig til legen for å få alt til rett tid. jeg hører til Fr.stad men hadde ingen planer om å havne der..never ever!!

siden du bor såå nærme Riksen så får du helt sikkert plass der.men søk fortest mulig,sånn just in case..

Lykke til..

Hei Attpåklatten:-)

jeg har ikke født der før men i Tromsø,noe som jeg ikke vil ha igjen,men d er en annen historie..

har hørt såå mange skrekkhistorier fra fr.stad og pga.at jeg hadde setefødsel med påfølgende sv.skaps-depresjon sist gang så vil jeg til et sted hvor jeg regner med at dem har mere kompetanse på disse tingene enn Fr.stad har. greit nok at d er nytt og fint på Fr.stad men d hjelper ikke så lenge d er holdningen til d ansatte d er noe galt med..

hvis alt går bra så er dette min siste fødsel og den vil jeg huske på en god måte og ikke noe skrekkeksempel på hva en fødsel ikke skal være..

ting kan skje på Riksen oxo,men d er jo så rart at man hører d kun fra F.stad. d siste var at dem hadde sendt en gravid kvinne hjem med et dødt foster i magen,og med beskjed om å tilbake dagen etterpå for å føde det ut..

trodde ikke mine egne øyne da jeg leste historien i lokalavisa..så her har du min begrunnelse for valg av Riksen..

Jeg synes du er litt urettferdig mot Fr.stad sykehus. Kjenner du noen som har født der, eller baserer du det du sier på aviser og rykter?

Ja, det har skjedd tragiske ting på Fr.stad sykehus, men nettopp derfor (tragisk nok) tror jeg dette er et av de tryggeste stedene å føde. Den siste historien fra sykehuset har ikke fått noe etterspill i aviser el. media - det sier meg at den versjonen lokalavisen din (og riksavisene) slo opp, kanskje ikke er den versjonen som stemmer med virkeligheten.

Jeg skal selv føde på Fr.stad, har aldri gjort det før. Jeg har imidlertid flere bekjente som har født på Fr.stad de siste par årene, og alle som en er positive til den behandlingen de har fått og den måten de er blitt møtt på.

Dersom du kun baserer deg på rykter, uten i det minste kjenne noen som har født der, så synes jeg du skal være forsiktig med å uttale deg så kategorisk som du gjør.

Jordmor-ugler finnes overalt, både i fr.stad og på Riksen.

Annonse

Hei dimoren

jada.jeg kjenner flere som har født på Fr.stad og som aldri noensinne kan tenke seg å føde der igjen,så derfor kan jeg si d.. men man er jo heldigvis forskjellig og noen har høyere toleranse-grense for ting enn andre,så da kan d jo hende at man ser over med ting som andre vil reagere sterkt på..

jeg mistet i fjor og ble sendt dit til inn.ul og dit vil jeg slippe å bli sendt flere ganger og særlig i en sånn situasjon..uten at jeg skal gå inn på hva som skjedde her..

men dem som vil føde der og trives med d så værsågod for meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...