Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 at de små spirene i magen skal hete, dere som vet hva det blir?? ( og dere som ikke vet) Jenta mi skal hete Malin Alexandra!!
mandy Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Jeg skal visst ha gutt denne gangen og håper på en Jørgen. Har en Julie fra før. Mannen min ikke helt enig ennå men er under bearbeiding..
zena78 Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Vi har fått beskjed om at vi venter en gutt og ei jente (håper det er riktig, for har kjøpt inn til det... hehe), og de skal hete Christoffer og Louise.
tæssejenta Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 det blir nok albert eller ada.. Mange som ikke liker albert da:) men synes det er fint vi..
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 6. juli 2006 #7 Skrevet 6. juli 2006 Hei! Vi vet ikke hva det blir! Men blir det gutt blir det Oliver, og blir det jente blir det Maiken !!
Mathias`mamma Skrevet 6. juli 2006 #8 Skrevet 6. juli 2006 Gutten vår skal hete Mathias André, et navn svigermor helt tydelig ikke er enig i, men det bryr jeg meg ingenting om. Navnet har vært bestemt i mange mnd og ennå husker hun ikke hva han skal hete, og kommer med andre forslag. Vår lille gutt er et resultat av lang prøving og IVF og navnet Mathias var et navn jeg drømte at han skulle ha. Da jeg dagen etter sjekket betydningen ble vi fort enige. Navnet betyr "gave fra gud" så å ha et annet navn enn det nå er utelukket :-)
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #11 Skrevet 6. juli 2006 Vi har Erik og Emma fra før, og guttebabyen i magen skal hete Einar etter farfar som døde bare en uke etter Eriks dåp for snart 6 år siden. Synes det er litt koselig å bruke det navnet da...
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #13 Skrevet 6. juli 2006 Vår lille jente skal hete Johanna etter tippoldemoren sin. Johanna betyr "Gud er nådig".
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #17 Skrevet 6. juli 2006 Min lille skatt skal hete Vegard... Syns det er et utrolig fint navn som ikke er så vanlig på små babyer, og det er gøy:)
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #18 Skrevet 6. juli 2006 Tror kanskje det blir Fabian denne gangen....må jo hilse på småen først. Se om det er en liten Fabian :-) Eller om det blir noe annet. Gutt er det nå :-)
♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 6. juli 2006 #19 Skrevet 6. juli 2006 Hvis det blir en jente skal hun hete Alexandra Linnea og hvis det blir en gutt skal han hete Adrian Christoffer.... blir spennende og se... en UL har vist jente mens den andre viste gutt.... hmm.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå