Gå til innhold

Gammle gode CB vs CBdigital

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan jo dele mine erfaringer :)

Jeg synes det er veldig kjekt med cb digital, for der slipper man selv å analysere ihjel testen for å se om det er en strek eller ikke. Og man slipper å være redd for disse skyggestrekene det er så mye snakk om.

Den kan jo virke litt "brutal" når det popper fram "ikke gravid" etter 1 min, men det er ihvertfall bedre enn å gå og lure :)

Sluttet med piller for en mnd siden og IKM skulle kommet tirsdag. Testet lørdag/igår kveld med CB digital - negativt....

Har symtomer i form av oppblåst mage og ømme brystvorter... Er trøtt.. Vet at mensen ofte er forsinket når man har sluttet med pillen...

Vil gjerne være gravid :-)

Jeg har begynt med digital for jeg har en tendens til å stirre på testen lenge nok til at jeg innbiller meg en strek :-) Men husk at en digital CB bør du ikke ta før ikm dagen, da den ikke slår ut like tidlig som en stav test. Så ikke mist motet, vent ett par dager og ta en ny test du!

Annonse

Sensitive er de, men de digitale trenger dobbelt så mye hcg som stav testene. Stavtestene reagerer på 25 mens digital reagerer på 50... så de er ikke så sensitive som stav og bør ikke taes før ikm ihvertfall... de er dyrere ja, men du får tre stykker i en pakke da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...