-Juno- Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Hvordan tar dere de? På den jeg har kjøpt skal man ta 2 piller 2 ganger for dagen. Tar dere de sammen med måltid eller utenom? Noen piller tas jo best opp sammen med måltid, mens noen tas best opp utenom måltid. Hvordan gjør dere det egentlig?
-Juno- Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 6. juli 2006 Er det ingen som tar blad bringebærkapsler?
Rikken Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Dette lurer jeg også på... eller dvs tar dere fire piller om dagen? Det føltes liksom så mye. Når det er sagt tar jeg som rutine andre kosttilskudd om morgenen til frokost. Om jeg skal ta disse pillene om kvelden også, blir det sikkert uten mat... kjenner jeg meg selv rett så glemmer jeg dem rett som det er også Håper det er noen som kan komme med råd!
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Jeg tar også 2 x 2 om dagen. På emballasjen til de kapslene jeg spiser, står det at man kan velge om man vil ta de sammen med måltider eller separat kun med vann. Jeg tar det derfor som det passer seg. Tipper at kroppen greier å nyttiggjøre seg virkestoffene uansett. Jeg tar kapsler av merket Solaray.
Bompibjørnen *født* Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Jeg tar også de Solaray kapslene. To sammen med trankapsler om morran og to til middag... har tatt de utenom måltid også.. de fungerer nok uansett.
Gjest Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 ringte nettopp og spurte om dette til hun jeg kjøpte dem av. 2 st to ganger til dagen holder fint det. grunnen til at det står at man ev bør ta dem til måltid er at noen blir litt ugne av å ta tabletter el kapsler på tom mage. det merker ihvertfall jeg. kan ikke ta vitaminer el noe som helst hvis jeg ikke har spist litt i tillegg.
-Juno- Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2006 Tusen takk for svar! :-) Jeg har kjøpt på helsekost og merket heter Nature's Sunshine. Jeg tar vitaminer og tran kapsler til frokosten om morgenen, da kan jeg ta 2 av disse samtidig:-) Så 2 til middag... Syntes det er greit å høre hvordan andre gjør det:-) Utrolig hva man lurer på når man går hjemme og venter! He he:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå