Gå til innhold

kjære villemo, kan du hjelpe meg litt-igjen

Anbefalte innlegg

Du har spådd meg tidligere i uken, og jeg håper du kan hjelpe meg igjen. Du fikk rett i at det ikke ble noe av denne graviditeten, men du kunne se en jente. Når tror du hun kommer? Jeg er veldig nysgjerrig, håper selvsagt jeg blir gravid fort igjen- og at det går bra! Kan du se noe annet om livet mitt?

Tvilling-30 år

Fortsetter under...

Heisann! Huff, mistet du? Jeg så desverre at det ikke gikk bra, men ville ikke skrive det - både i tilfelle jeg tok feil + at det er ikke bra å få vite sånne ting uansett. Går det den veien, så gjør det det uansett om en vet det eller ei. Jeg prøver å fokusere på hyggelige ting. Det er ikke noe kjekt å spå folk når det ikke kommer opp hyggelige nyheter.

Hmm..Nå husker jeg ikke hvilket stjernetegn det var jeg så hun jenta i, men husker at det ikke var rundtom februar hun ble født, noe som gjorde meg sikrere i min sak at det ikke kom til å gå bra. Jeg mener på at det var enten i væren eller løvens tegn. Jeg husker at du vil bli gravid igjen ganske kjapt, og denne gangenvil det gå bra for jeg fikk jo opp jenta. Hun blir nok født rundt april eller nærmere juli/august. Det vil jo tilsi at enten så blir du gravid igjen med en gang, eller innen 4-5 mnd.

Det går nok kjempebra neste gang skal du se:) Det er jeg veldig sikker på..Ønsker deg all mulig lykke til!!!

Takk Villemo 3! Det var hyggelig lesing:) Vi får satse på en aprilunge, kanskje h*n blir født på pappaen sin bursdag, det hadde vært morsomt! Også morsomt at du spår en jente, siden vi har en nydelig gutt fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...