Nalle Puh 24pp Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Hei! Jeg har langt hår og skal ha det hengende ned bak(lokker) men oppsatt fremme. Min frisör sa at da er det finest om man ikke har slör, håret er et "smykke" i seg og bör ikke skjules bak slöret. OK synes jeg, men nå har jeg begynt å tenke på å ha slör bare i kirka. Er jo så fint og romantisk!! Hvor mange av dere andre skal ha slör? Og har dere tenkt å ha det frem over ansiktet?? Frisören sa også at det er vanskelig å ta bort slöret etter kirka, för festen, men jeg skal vel fixe det på en eller annen måte tror jeg... ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 jeg skal ha slør bare i kirken,og min frisør sa at dette ikke er noe prob å ta det av det er festet bak i hodet sa hun..
Dubbe Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Hei Nalle Puh! Jeg syntes d passer seg med slør (for min egen del) i kirka. Min frisør lager den flotte frisyren, og fester sløret i nakken. Skal ha det på hele tiden, utover kvelden også. Du får slør med kam også, bare husk på å ha forlover i nærheten så hun/han kan spraye og ordne underhåret etterpå Hvis jeg var deg, ville jeg ha hatt sløret på hele tiden Men d er meg da Lykke til på den store dagen!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Hei, jeg hadde slør foran ansiktet i kirken. Litt godt med beskyttelse og husk at det beskytter mot djevelen så det så.. Hadde håret oppsatt foran og nede bak og sløret var festet med enkle vanlige hårspenner, ikke noe problem og ta det av, eller får det vekk fra ansiktet. Si til frisøren din at du har snakket med en annen frisør som syntes det ikke skulle by på noen problemmer å feste slør i håret ditt så hvis din frisør ikke kan være behjelpelig med det så kan du alltids gå til en annen en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå