♥Toni & baby girl♥ Skrevet 5. juli 2006 #1 Del Skrevet 5. juli 2006 Vi drar ikke på ferie i år, så det blir nok litt DiB fremover.. Hvor mange er vi her? Synes det er ganske stille her for tiden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5562911-april-er-alle-p%C3%A5-sommerferie-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 6. juli 2006 #2 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg forsöker å väre innom en gang om dagen. Reiser ikke på ferie för uke 30 jeg og kommer tilbake uke 33. Men jeg jobber hver kveld nå nesten og de dagene jeg ikke jobber er jeg på stranden. Så man rekker ikke så mange turene innom dennner siden lenger.Siri krever mer og mer tid nå etter hvor större hun blir. må fölle med hele tiden nå. Ha enn riktig fin sommer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5562911-april-er-alle-p%C3%A5-sommerferie-her/#findComment-5566742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 6. juli 2006 #3 Del Skrevet 6. juli 2006 Er innom og kikker ett par ganger i uka... men jobber på dagtid, og har natalietid etter d, så skal vi beise hus som skal være gjort for midten av august... Tore har ødelagte håndledd (bilulykke,pluss litt tryning å feiloperering av leger...) så han klarer ikke beise mer enn ti minutter om gangen... SÅÅ var jeg jo så jæ..a sta at jeg SKU beise selv! Fikk tilbud om en polakk til 5000kr! Men neida her skulle jeg være moralsk for jeg hadde beiset i hvertffall tre fire år tidligere!! Men det var små hytter da å ikke gedigne kjempe hus som man skulle trodd var godzilla hus! (firmannsbolig..) og så mye dilldall og kriker og kroker! og jeg har........ høydeskrekk!! Så når jeg skulle grunne tre fjøler rundt det ene stuevindet mitt i går, sto jeg klamret i stigen og beiset ti cm bortenfor stigen... før jeg måtte åle meg ned igjen.... SÅ jadda!! Dette blir ett nydelig beiset hus! Klarte ikke den første fjøla i høyden engang... Etter tre forsøk måtte jeg bare kaste inn håndkleet.... off..... Er bittelitteranne oppgitt og vet ikke helt om jeg skal le eller gråte... MEN over til noe annet... Jeg hadde fri i dag, og vi inntok stranda sterkt bemannet! Si dag har vi vært ute hele dagen og natalie har bada og stor kost seg i sola!! ÅÅ så koselig det er!! Men nå klikka tastaturet mitt her, gjør bare ting den ikke skal... hmm.,.. Men jeg må fortelle en ting før jeg gir opp, vi har solgt bilen vår! BUHUUU!!! gode gamle audin! AHH savner den allerede (selv om den står i garasjen) Den har så innmari go plass, er kjempe god å kjøre og er rett og slett en superduper bil! Tore ville selge den før den datt ned i alt for mye i pris... men vi har hatt den i to år nå og vi solgte den for 5000 mer enn d vi ga for den!! Men det er jo sant at det er en bil som er dyr i drift... tror vi har kosta på den 60-70 000 på disse to årene.. (20000 for min kræsj..) resten er slitedeler og servicer, men så har vi ett jæ..a dårlig merkeverksted her da! Koster flesk og kan absolutt ikke jobben sin og innrømmer aldri en j... feil! Så vi kommer ALDRI tilbake dit mer... neste audi vi kjøper setter vi inn på service i kristiansund tenker jeg!! Hmm..... jaja.... ble nesten som dagbok innlegg dette.... måtte bare tømme hodet litt.... Nytt på Natalie fronten: Hun har gått ned i vekt!! Men vokser som aldri før.. sist var hun ca 9800 og 81cm... Hun har lært seg å legge seg rett i senga og ikke måtte sovne i fanget vårt mer! Våkner sjeldnere om natta også nå.. (bank i bordet) Ellers er hun like frisk og blid som vanlig! Er ikke lenge til barnehagestart heller... det skal bli godt å spørre seg fri en gang i uka mer... Har fått full jobb, de har invistert i nytt logistikksystem som det er bare jeg som kan!! så jeg er jo garantert jobb der litt fremmover hvertfall! :-p Meeen ellers så er det vel ikke så alt for mye nytt her... prøver å kjøpe en volvo men selgeren ser ut til å gi fullstendig faen i oss.... Jeg blir irritert!! Nekter å svare på telefon, mail og melding.. tar telefonen og legger på før du rekker å spørre spørsmål... Da kan en kalle seg god selger da! AHHH... hehe Meeeeeen nå skal jeg ikke plage dere mer.... skulle vært ute og beiset... men neida...... off.... hehe Dere får vel ikke høre så mye mer fra meg på en stund igjen, så dette får holde for juni og juli... hehe... Maaaange klemmer fra Monica og Natalie Ps. Går det bra med dere Natta&Aleksandra? Kommet i orden i ny huset? Skal prøve å ta meg en tur til Ålesund snart.. skal bare få unna den beisinga..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5562911-april-er-alle-p%C3%A5-sommerferie-her/#findComment-5570310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå