Gå til innhold

Hvilke symptomer kjennetegner en ma....? Kjipt å gå til første ordinære ul uten å ha visst det i 8 uker eller noe...!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde MA forrige uke. INGEN symptomer, jeg trodde alt var helt i orden .......

Skummelt - ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten litt angst av denne type innlegg. Bare fordi jeg er så redd for en MA, ikke fordi dere skriver det dere gjør altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er redd for dette..... Er veldig bekymret, og legen ville at jeg skulle få tidlig UL for å få et svar, for det er heller ikke bra å bekymre seg sånn.... Så vi skal på UL neste fredag på AHUS. Skal bli så godt å få et svar... Men vi må jo bare tro det beste....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan stiller det seg når man allerede har vært på ultralyd og sett hjertet slå å alt så kjempefint ut? Jeg var på ultralyd i uke 8 og alt så knall ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt fire MA, alle gangene har jeg faktisk merket at symptomer som ømme bryster, tretthet og kvalme har avtatt. Jeg har gjerne sjekket med UL i uke 8-9, MA hadde da skjedd i uke 5. Jeg tror at så lenge svangerskapssymptomene øker så bør du ikke stresse deg opp. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.ikkje for å skremme men du hos meg kjente jeg ingen ting.Hadde en ma i går.Troddealt var i orden.Var hos lege for ei uke siden og da var alle testene ok,men det stemte ikkje for fostret had faktisk dødt rundt uke 6/7.Det syns jeg er skremmende,for mange går til lege for å få bekreftet at du er gravid og så ser alt bra ut,men allikavel ikkje.Hvar på utskrapning i går.Legan sa gå på jobb og lev videre...helt for gjævli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...