Gå til innhold

November: Noen Bergensere her?


morfor2gang

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg registrerte meg her först idag, og det gjorde jeg i håp om å komme i kontakt med noen bergensjenter som har termin i november. Selv er jeg 27 år og venter barn nr 2, som visst er en liten jente. Gleder meg mye, gruer meg noe, men mest av alt pröver jeg å nyte sommervarmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann...

Jeg er fra Bergen, men bor på østlandet for tiden....

Venter første i november, en liten prinsesse =0)

 

Når i nov har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...venter også en november baby.. har termin 24 november... bor i Bergen... er 19 år og venter første... =) Gleder meg kjempe masse :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg har termin 18 november, og gldere meg mer og mer for hver dag osm går. Det er visst en liten prinsesse her og:-) Kjekt det siden jeg har en gutt fra førr.

 

Hva gjør du på østlandet? Kommer du tilbake til Bergen en gang tror du? Selv studerer jeg her i Bergen, men er egentlig svensk. Hvorfor jeg flyttet til Bergen for 8 år siden, er en lang historie... Men jeg trives aldeles utmerket i denne vakre by:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det er flere bergensere her:-) Mine venninner er dessverre ferdig med graviditeter for et par år fremover, så jeg føler meg litt alene av og til, i dette hormonbestyret...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har også termin 18.november og venter en liten gutt. Har ei jente på 3 fra før.. Hvor i Bergen bor du? Jeg bor i Åsane. Kanskje vi møtes på KK :o) ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

er rein bergenser her.. bor ved loddefjord og venter en gutt 16 nov :D gleder mg sykt mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor ikke så langt fra deg da mammamia1... venter jente :) fikk vite det på ultralyd nr 2.. og kanskje vi møtes på KK ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...