Gå til innhold

November: Noen Bergensere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg registrerte meg her först idag, og det gjorde jeg i håp om å komme i kontakt med noen bergensjenter som har termin i november. Selv er jeg 27 år og venter barn nr 2, som visst er en liten jente. Gleder meg mye, gruer meg noe, men mest av alt pröver jeg å nyte sommervarmen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann...

Jeg er fra Bergen, men bor på østlandet for tiden....

Venter første i november, en liten prinsesse =0)

Når i nov har du termin da?

Skrevet

Hei hei!

En ekte bergenser her og. Venter en liten en i november. Første barn. :)

Skrevet

Hei...venter også en november baby.. har termin 24 november... bor i Bergen... er 19 år og venter første... =) Gleder meg kjempe masse :-p

Skrevet

Hei hei!

Jeg har termin 18 november, og gldere meg mer og mer for hver dag osm går. Det er visst en liten prinsesse her og:-) Kjekt det siden jeg har en gutt fra førr.

Hva gjør du på østlandet? Kommer du tilbake til Bergen en gang tror du? Selv studerer jeg her i Bergen, men er egentlig svensk. Hvorfor jeg flyttet til Bergen for 8 år siden, er en lang historie... Men jeg trives aldeles utmerket i denne vakre by:-)

Skrevet

Fint at det er flere bergensere her:-) Mine venninner er dessverre ferdig med graviditeter for et par år fremover, så jeg føler meg litt alene av og til, i dette hormonbestyret...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også termin 18.november og venter en liten gutt. Har ei jente på 3 fra før.. Hvor i Bergen bor du? Jeg bor i Åsane. Kanskje vi møtes på KK :o) ??

Skrevet

Hei :)

Er fra Bergen har termin 7 desember, kan jo komme før.. :)

Skrevet

hei

er rein bergenser her.. bor ved loddefjord og venter en gutt 16 nov :D gleder mg sykt mye

Skrevet

bor ikke så langt fra deg da mammamia1... venter jente :) fikk vite det på ultralyd nr 2.. og kanskje vi møtes på KK ja :)

Skrevet

Bergenser jeg også :) Venter en liten jente 12. november! Gleder meg kjempe mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...