Gå til innhold

Mistet i går - 9+3


elly belly

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Sorgen var stor etter ul i går og hvor vi fant ut at vår lille spire ikke var mer. Hadde en trasig dag og måtte i tillegg ta 3 sekskantede piller for å starte blødning (fordi jeg hadde MA). Hadde store magesmerter og klarte såvidt å komme hjem før blødningen startet.

 

I dag har jeg klart å reflektert litt over hva som skjedde og heldigvis har vi gode muligheter for å bli gravide igjen. Så vi tar oss en ferie til Frankrike som planlagt om to uker, og så starter vi på med frisk start til høsten etter det har gått en syklus eller to.

 

I morgen skal jeg til ny ul for å se om livmoren har blitt tom. Har den ikke det, må jeg gjennomgå utskrapning. Hater det ordet. Vet svært lite om det egentlig, så jeg håper noen kan belyse meg litt.

 

Takk for nå, men vi ses nok igjen snart. Trist men positiv mammaspire ;-)

 

Lykke til med magene, jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så forferdelig leit! Alle her inne ser vel på det som et stort mareritt, det er så dumt at noen må oppleve det!

Synes det er veldig fint at du klarer å holde deg så positiv. Det er helt sikkert sunt for kroppen din, og det vil nok helt sikkert gå bedre neste gang!

Lykke til, og kos deg på ferie!

Husk at det er lov til å sørge også, selv om det kan virke som en liten ting for utenforstående er det jo et stort tap for dere, som tross alt hadde innstilt dere på baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trasig! OG så trasig at du måtte gå gjennom smerter... ? Trodde utskrapning var normalt jeg. Det fikk jeg og slapp da de smertene du beskriver...

Men lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du holder deg så positiv selv om dere har gått gjennom dette. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære li-li

 

Dette var trist. Jeg har nettopp vært gjennom det samme (ma) bare jeg hadde utskraping. Enig i at det er et stygt ord. Var påkjenning mest for meg å vente på sykehuset fra morning til ettermiddag før inngrepet fant sted. Jeg har ingen barn og dette var min første graviditet etter maaange års prøving.

 

Tror du og din mann gjør lurt i å ta en lang og god ferie og tenke på å starte på ny frisk til høsten. Selv blødde jeg ikke etter eller før utskraping, så jeg vil prøve med en gang, men det er vel helst fordi jeg vil inn i "normalt liv" fortest mulig... (Stor sorg for meg egentlig)

 

Kjenner at nå går det mye bedre. Ønsker deg en god sommer!

Og lykke til med deres framtidsplaner og kommende svangerskap :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off det er den store skrekken.

du var jo et stykke på vei også. selv går jeg inn i uke 10 idagog regner eg selv som trygg men jeg er vel ikke det egentlig. Har sett nurket på ultralud i uke 8 men er vel ikke helt safe alikevel.....

Orker egentlig ikke bekymre meg .....

 

god tur til Frankrike hvertfall og lykke til med prøvingen : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei a n o n y m.

 

Det er en trøst å vite at vi er mange flere i samme båt. Jeg synes jeg har klart å komme meg gjennom dette på en bra måte egentlig - til tross for at det kun er 2 dager siden jeg fikk beskjed om MA. Jeg og min mann har også prøvd lenge å få barn, og måtte gå til det skrittet å få IVF hjelp. Vi har god oppfølging på St. Olav og vi føler at vi er i trygge hender.

 

Utskrapning fant sted i dag da tablettkur som skulle krympe livmoren og støte ut fosteret funket ikke. Inngrepet gikk greit og det var min første operasjon med full narkose. Jeg var heldig og fikk komme inn ganske kjapt. Hadde ul kl. 0930 og opererte i elleve tiden og var hjemme i halv ett tiden.

 

Lykke til videre til dere også og ha en fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei li-li......så trist å høre.Det er så vondt det du opplever nå,å jeg håper du har det bra[etter omstendighetene]Godt at det gikk fort på sykehuset å at du er hjemme igjen.Ta godt vare på deg selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at du slapp å vente så lenge!! Vi er prøvere på 5. året, men vi kan jo ikke gi opp.. sukk...

 

Jeg har grått mye og plutselig uten grunn, men føler at det gjør godt. Jeg er bitter/misfornøyd på en urettferdig Gud innimellom, men vet jo at livet er sånn for alle, og at vi går gjennom lykke og sorg hånd i hånd. Så brutalt er det, så jeg tror på at tiden leger alle sår, og at lykken kan henge rundt neste hjørne :-)

 

Skikkelig forriktige god sommer til dere oxo :-))))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei li-li.. så trasi å høre at du har mistet.. holder ei hånd over magen og sukker.. jeg er like langt på vei som du var.. og da er det ekstra tungt å lese slikt.. håper det går så bra med deg som det kan gå.. og at ferien blir koselig. du får ha lykke til, og velkommen tilbake, når den tid kommer.. masse klemmer fra cecilie. <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...