Gå til innhold

Endelig prøver jeg også, og lurer på en ting.

Anbefalte innlegg

Jippi, endelig ordnet ting seg for oss, så nå skal vi prøve oss på en liten spire.

Lurer bare på en ting, jeg har en baby comp, og den viser at vist man vil prøve å få gutt, bør man ha sex 4 dager før eggløsning,

vil man prøve på jente bør man ha sex på dagen man har EL eller dagen før.

men så har jeg og hørt det motsatte?

Har dere noen erfaringer på dette?

Det spiller jo selvsagt ingen rolle hva kjønnet blir, men litt moro å prøve på en av hvert.

Fortsetter under...

Jeg har hørt det motsatte jeg. At hvis du vil ha jente bør du prøve 4 dager før el, og dersom du vil ha gutt bør du prøve på selve el dagen. Men vet ikke om det stemmer da. Men høres logisk ut i og med at jente-sæden er mer levedyktig, mens guttene kommer fortere fram til egget.

Annonse

Jeg har også hørt det motsatte, at jentesæden kan leve lenger enn guttesæden og dermed er det større sjanse for å få jente desto flere dager før el man prøver. Men så verserer det jo også terorier om forskjellige samleiestillinger for å få jente eller gutt, om man har orgasme under samleie og om man har dette før eller etter mannen osv. Men jeg tror det er så knøttsmå sjanser for at disse metodene klaffer med rett kjønn i praksis, ofte opplever man at det er såpass vanskelig å treffe el uansett at man blir sjeleglad hvis man har truffet og ikke bryr seg om det blir jente eller gutt... Uansett lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...