Gå til innhold

Hvor mange barn har dere lyst på?


Nummer 2 på vei!

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg egentlig tre, men vi får se hva som skjer... Synes to er bra også!!!

Enn dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 foreløpig....max 3. men nr.3 blir i så fall en god stund til siden vi får to tette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To=) Men så spørs det hvordan ting stiller seg hvis vi får to av samma kjønn, hadde jo vært morsomt med begge kjønn da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ei jente, men drømmen er å få 2.. Nå er jeg gravid med nr 2 og ber og håper om at denne gangen går det bra=)

 

Så, 2 barn ønsker vi oss=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi øsnker oss 2 barn, og har nr 2 på vei nå, tvi tvi tvi for at den sitter som den skal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barn er en gave fra Gud slik jeg ser det :-)

 

Man kan ikke velge, men ønske...

 

har ingen ennå

 

god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ønske meg fire barn. Mannen heller nok mer mot tre, men er ikke helt imot fire heller, så får se hva det blir.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ei jente fra før, og venter nr 2 nå. Hans første. Har et ønske om tre barn, men det er et mirakel at det er en spire inni der nå....

Har også meldt oss som fosterfamilie, så det kan ende med flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært så heldige å få en nydelig jente. Og nå er nr2 på vei.. Jeg ønsker meg 3, vet ikke helt om mannen er enig. Vi får se hva det blir til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nummer to på vei. Jeg har alltid sett for meg to barn, men nå har jeg lyst på tre. Samboeren er ikke helt med på det enda, men vi får se med tiden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...