Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 3,5 uker igjen til termin, men er ikke lei enda. Vet ikke om jeg er helt klar til å få babyen ennå. Rart å tenke på at dette er de siste dagene mannen min og jeg har for oss selv! Har også vennet meg til å være gravid, og husker nesten ikke hvordan det var før!!

har hatt et ukomplisert svangerskap da, og har trivdes med graviditeten, så det har nok mye å si. Har ingen bekkenproblemer, og trives med varmen også. Men er forberedt på at den store "møkklei-heten" kan plutselig slå til hos meg også en dag.

Registerer også at mange sier at de er "på overtid" når de er over termindato, men en er jo ikke på overtid før det har gått 14 dager over termindato. Men det er kanskje det siste man vil tenke på når man går over tiden - obs unnskyld: termindato! - og er skikkelig lei ?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er nok flere ja;)) men jeg får hele tiden spørsmål "NÅ er du nok lei??", det virker nesten som om folk ikke tror meg når jeg sier at det er jeg ikke, er i grei form og vet av erfaring at det blir MYE travlere når den lille kommer ut!! Nå har den mat, varme og fraktes greit rundt. MEN, jeg gleder meg selvfølgelig til å møte den lille, men helst ikke før termin (ca 2 uker;)).

KOOOOS deg videre, og spesielt nå som du går gravid for første gang.

Skrevet

Er heller ikke lei,går egentlig greit i dette gråværet.Har også litt over tre uker igjen til termin men kjenner ikke at kroppen min er helt klar enda.

Du har mye å se fram til,første gangen er ekstra spesiell; )

Lykke til

Skrevet

hallo!!!

vi har termin samme dato!!! :-)

er heller ikke lei enda.. men det skal bli godt å få han ut! å kunne bøye sæ igjen!! he he!!!

skal på visning på føden i dag da! det blir spennanes.. har aldri vært på en sånn plass før.. så vet ingenting!

kor du holde til? eller hvilket sykehus skal du føde på da?

Skrevet

Jeg trives også med å være høygravid, bortsett fra at varmen begynner å ta knekken på meg... Jeg har fått masse vann i beina og hendene, gått opp to skostørrelser og konstant nummenhet i fingrene som gjør at jeg fort kan miste ting på gulvet... og de fleste vet vel hvor irriterende det er for tiden.

Men tross dette - jeg ER glad i den store magen min og livet som er inni der! :-)

Skrevet

Eg er heller ikkje lei, men har jo litt lenger enn deg igjen. Er i veke 34 no.

Har vore kvelm heile tida og har bekkenløysing i tillegg no, så eg er lei av å ha vondt, men ikkje klar for at babyen skal komme. Vil kosa meg med storesøster lenge enno.

Skrevet

Har termin neste onsdag og er så lei at jeg holder på å gå på veggen!! Var ikke lei i det hele tatt i forrige uke, men nå har jeg bare plutselig fått nok! Nå MÅ han bare komme ut snart, for hvis jeg ikke får sovet på magen snart, så vet jeg ikke hva jeg gjør! Litt rart fokus å nesten glede seg mer til man kan sove på magen enn til å faktisk se babyen, men det er vel sånn man føler det når man er lei. Blir nok straks noe annet når babyen faktisk er her og jeg har blitt mamma :)

Skrevet

Jeg er ikke lei, har 20 dager igjen til termin. Dette er siste gang, så nå passer jeg på å nyte dagene så godt jeg kan.

Det eneste er varmen som kan bli litt mye, astman kommer fortere i varmen også.

Og så blir en litt lei alle som mener at en skal være lei nå....

Skrevet

Jeg er ikke lei. Jeg synes det av og til er svært strevsomt med BL og masse vonde menssmerter, men jeg er faktisk ikke lei.

Jeg synes det hjelper å tenke på at det er mer pes med en prematur baby enn vondter her og der i svangerskapet. Da går alt så greit. :oD

Skrevet

Kan vel ikke påstå at jeg er lei, men tror jeg kommer til å bli litt utålmodig etter hvert.. : ) Men for øyeblikket går det veldig bra! Bortsett fra at skoene er blitt litt små.. ; )

Skrevet

Ånei, jeg er ikke lei enda nei =) Er bare 32+5, da - men gleder meg over hver eneste dag! Alt jeg kan klage på er halsbrann og litt stiv rygg - og det er ikke galt!!!

Ha en fin dag alle sammen =)

Skrevet

Jeg koser meg i grunnen ganske mye nå når permisjonen er i gang. Er ikke vant til å ha så mye fri så jeg koser meg med å stå opp når det passer meg og se masse på tv (orker ikke sitte ute, altfor varm). Jeg husker da jeg var yngre at jeg drømte om å gå en hel dag i pysjen og føler nå at jeg får oppfylt den drømmen til de grader. Synes synd på mannen min fordi han må på jobb, men samtidig er det godt å være helt alene.

Er hoven og har nerver i klem i høyre håndledd så jeg plages litt med det ellers så er jeg i strålende form.

Er som hovedinnlegger ikke helt klar for å få babyen ennå... det er liksom litt skummelt at jeg plutselig skal bli mamma, og ha ansvar for et helt liv.

Men plutselig kan det hende det slår til og jeg blir møkk lei. Tror nok at det skjer i forbindelse med at termindatoen nærmer seg. Det er jo den man helst forholder seg til... og da begynner jo gjerne folk rundt en å mase en del også. "Har ikke babyen kommet ennå?" "Nå kommer vel babyen snart?" osv... og det blir man nok lei av!

Inntil videre skal jeg i hvertfall nyte hver dag, nå er det 16 dager igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...