Gå til innhold

når vises hcg i blodet, og i urinen?

Anbefalte innlegg

Hvor lenge etter befruktning kan man påvise hcg i blodet? og hvor lenge etter det igjen kan man påvise det i urinen?

Er ferdig med trippel pergokur, og fikk negativ hcg blodprøve på sykehuset, men lurer på om jeg ble gravid så tett opptil testen at den kan være feil?

Please svar meg... noen?

Fortsetter under...

Eneste jeg har erfaring med er at da jeg ble gravid med eldstemann så slo testen ut negativt hos legen på IKM dagen (var der tilfeldig) og først nesten en uke senere slo den ut, men da skikkelig svakt, så hcg nivået kan nok stige tregt hos noen. Lykke til da! Skal krysse fingrene for deg og sender over en porsjon med babystøv!

Sitter med positiv test ved siden av meg nå jeg og er fortsatt i sjokk. Prøvde nok ikke denne gangen, men vi viste om at det var en liten mulighet. Har 2 barn fra før. Håper bare at andre også kan få det til så fort som de vil! :-) Dere er noen flott jenter her inne og fortjener spirer i magen alle sammen!

wow... så godt å høre... gratulerer så masse så masse! Da er det jo bare for deg å lene seg tilbake og nyte dette da... Gratulerer!

Ble så glad for deg nå jeg... håper det blir min tur igjen! (vært gravid to ganger, mistet nr to)

Klem fra meg og masse lykkeønskninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...