Gå til innhold

Christoffer er endelig her... ;O)

Anbefalte innlegg

Ja da var altså godgutten endelig kommet. Han ble født på fredag 30/06 kl 2249 etter at jeg ble satt på kur på morgenen. Fikk 2 tabletter uten at noe skjedde men etter at de tok vannet kl 1810 kom riene for fullt - doble og tette. Drøye 4,5 timer etterpå var det altså gjort... Christoffer veide 4004 gram og målte 50 cm.

Nå er vi kommet hjem alle tre og koser oss masse med nybakte stolte besteforeldre og tanter som stadig titter innom for å beundre gullet. Men det tar vel enda noe dager før vi kommer inn i rytmen og blir vant med å ha en tredje mann i huset.

Kommer ikke på treff i morgen men gleder meg til å se alle igjen om ikke så lenge. En trilletur hadde vært veldig kos.

Kristine

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5561983-christoffer-er-endelig-her-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kristine!

Gratulere så masse med gutten deres!!

Var godt de fikk gang på fødselen på fredag,så du slapp å vente enda lenger!

Håper alt står bra til med dere,og at det går greit i varmen!

Skal hilse fra Tonje,som var innom her en tur ikveld..

Kos dere masse!!

Gleder meg til å se lille Christoffer!=)

Dorthe

Hei kristine:)

Gratulerer så masse, det var godt å høre at dere alle tre har det bra og koser dere hjemme. Full forståelse for at det tar litt tid å komme inn i faste rytmer osv... gleder meg til å se Christoffer:)

Vi går nå her med mager ennå, har vært mye på stranda, så tiden går litt fortere. i dag har jeg 19 dager igjen til termin, så innen 1 mnd håper jeg den lille tulla vår har kommet ut også!

Kos dere videre sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...